کد خبر : 1785367 | 21 مهر 1400 ساعت 10:59 | 50.5K بازدید | 8 دیدگاه

واکنش اسکو به سر تماشایی جهانبخش (عکس)

مشت گره کرده و خوشحالی خاص اسکو پس از گل علی جهان از تصاویر جذاب ثبت شده بازی دیشب بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در ورزشگاه خالی آزادی شب سخت و پر فراز و نشیبی را در تهران پشت سر گذاشت اما در این دیدار نفس‌گیر که از حریف قدرتمند خود عقب افتاده بود هم تن به شکست نداد و یک گل زیبا و به یادماندنی دیگر به کره جنوبی زد.

 

در این مسابقه نبض بازی ابتدا در دست کره بود اما هر چه از مسابقه گذشت ایران بیشتر سوار بازی شد و توانست در اواخر نیمه اول سه موقعیت پشت سر هم گل‌زنی را به دست آورد اما شوت سردار و قیچی مهدی راهی به دروازه کره پیدا نکردند. فرصت سوزی ایران کافی بود تا ورق در همان ابتدای نیمه دوم با غفلت خط دفاعی و بیرانوند به سود کره برگردد و فوق ستاره تاتنهام، سون هیونگ مین، دروازه ایران را باز کند‌.

 

 

 

 

البته کره‌ای ها در آزادی بسیار خوش شانس بودند چرا که سعید عزت اللهی و مهدی طارمی هر کدام یک بار، با شوت‌های زیبای خود تیرک دروازه کره را به لرزه درآوردند که صدای آن در ورزشگاه خالی آزادی پیچید. 

 

ایران در شرایطی که در این بازی عقب بود و اسکوچیچ فشار زیادی را تحمل می‌کرد با تلاش مثال زدنی سردار و سانترش و ضربه سر به یاد ماندنی علیرضا جهانبخش به گل رسید تا دراگان اسکوچیچ فرصتی برای تخلیه استرس‌ها و هیجاناتش پیدا کند و با مشت‌ گره کرده و فریادهایش به این گل واکنش نشان دهد. نگاه‌های خیره داور چهارم به خوشحالی وصف نشدنی اسکوچیچ نیز از نکات جالب تصویر ثبت شده توسط امیرحسین خیرخواه است.

دیدگاه‌ها