کد خبر : 1785388 | 21 مهر 1400 ساعت 12:35 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز تلاش‌های دورتموند؛ جانشین هالند از آژاکس می‌آید

مدیران بروسیا دورتموند جدایی ارلینگ هالند، ستاره نروژی، را قطعی دانسته و به دنبال جانشینی برای او هستند.

آغاز تلاش‌های دورتموند؛ جانشین هالند از آژاکس می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند از تلاش برای حفظ ارلینگ هالند دست برداشته است. بند فسخ قرارداد این بازیکن به مبلغ 75 میلیون یورو در تابستان سال آینده فعال خواهد شد و دورتموند عملا نمی‌تواند مانع از جدایی او شود.

به همین دلیل است که این باشگاه آلمانی جستجو برای یافتن جانشینی مناسب برای هالند را از هفته‌ها قبل آغاز کرده و گزینه‌های بسیاری را مورد بررسی قرار داده است.

یکی از نام‌هایی که گفته می‌شود توجه مارکو روزه را بسیار به خود جلب کرده سباستین هالر است. این بازیکن دو رگه فرانسوی – ساحل عاجی یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپاست و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شده که در دو بازی ابتدایی‌اش در لیگ قهرمانان پنج گل به ثمر رسانده است (چهار گل برابر اسپورتینگ و یک گل برابر بشیکتاش).

 

1653722

 

به همین دلیل است که دورتموند در حال بررسی دقیق شرایط این بازیکن و جذب اوست، هرچند به نظر می‌رسد که باشگاه آژاکس قصد ندارد به سادگی از ستاره تیمش دست بکشد و مبلغ هنگفتی را برای فروش او درخواست خواهد کرد.

تن هاخ، سرمربی این باشگاه هلندی، پیش از این در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد هشدار داده بود:« من علاقه دورتموند به جذب این بازیکن را رد نمی‌کنم اما خرید او هزینه بالایی را برای این تیم به دنبال خواهد داشت.»

هالر تا سال 2025 با آژاکس قرارداد دارد و تنها پیشنهادی هنگفت و قابل توجه ممکن است توجه مدیران این تیم را به خود جلب کند و باعث شود که آنها حاضر به مذاکره برای فروش یکی از ارزشمندترین دارایی‌های فعلی خود شوند.

دیدگاه‌ها