کد خبر : 1785390 | 21 مهر 1400 ساعت 12:47 | 58.2K بازدید | 4 دیدگاه

اشک شوق گلر عربستان بعد از اشتباه بزرگ (عکس)

دروازه بان عربستان خوش شانس بود که اشتباه بزرگش به از دست رفتن برد خانگی مقابل چین نیانجامید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان با کسب پیروزی سه بر دو مقابل چین 12 امتیازی شده و به تنهایی صدر جدول رده بندی گروه B مقدماتی جام جهانی 2022 را مال خود کرد. این دیدار جذاب و پر هیجان که در حضور تماشاگران عربستانی برگزار شد، 9 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت. میزبان خیلی خوش شانس بود که در این دقایق از حملات بی امان چین جان سالم به در برده و با هر سه امتیاز زمین بازی را ترک کرد.

 

فواز القرنی، دروازه بان تیم ملی عربستان که ده دقیقه بعد از دریافت گل اول به جای عویس وارد زمین شد در دقیقه 84 با یک اشتباه فاحش دروازه خود را برای دومین بار باز شده دید.

 

چین برای جبران دو گل فاصله در دقایق پایانی یک پارچه حمله شده بود و روی شوت وو ژی موفق شد در دقیقه 86 اختلاف را به حداقل برساند. این گل روی شوت از پشت محوطه جریمه بازیکن چین و اشتباه دروازه بان عربستان به ثمر رسید. فواز القرنی در حالی که دید خوبی هم نداشت نتوانست شوت نه چندان محکم ژی را مهار کند و توپ از دستانش جدا شده و به آرامی به تور بوسه زد.

 


بعد از دریافت این گل، فشار روی عربستان به شدت بالا رفت و چینی ها با انگیزه بالاتر در پی زدن یک گل دیگر و به تساوی کشاندن بازی بودند. فواز القرنی که به خوبی می دانست در صورت دریافت گل سوم، از او به عنوان مقصر اصلی از دست رفتن برد یاد خواهد شد، تمام تلاش خود را در دقایق تلف شده به کار برد تا گلی نخورد و در این کار موفق هم بود. او در همین دقایق یک سیو دیدنی هم روی موقعیت تک به تک بازیکن چین داشت که دروازه عربستان را نجات داد.

 

گلر عربستان که فشار زیادی را در آن لحظات تحمل می کرد بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی روی زمین افتاده و در حالی که پیراهن خود را روی صورتش کشیده بود، اشک شوق ریخت.

 

1653730

 

 

1653729

 

 

1653728

دیدگاه‌ها