کد خبر : 1785409 | 21 مهر 1400 ساعت 13:41 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

ژیرو: درگیری من و امباپه تقصیر رسانه‌ها بود

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، معتقد است که ناراحتی کیلیان امباپه از او به دلیل بزرگنمایی رسانه‌ها بوده است.

ژیرو: درگیری من و امباپه تقصیر رسانه‌ها بود

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو چند ماه پس از دلخوری پیش آمده بین خودش و امباپه و از دست دادن جایگاهش در تیم ملی فرانسه به انتقاد شدیدی از عملکرد رسانه‌ها پرداخته که باعث شدند رابطه بین او و این مهاجم پاری سن ژرمن خراب شود.

این بازیکن در مصاحبه با گاردین درباره اتفاقی توضیح داده که پس از پیروزی 0-3 فرانسه برابر بلغارستان در ماه ژوئن رخ داد. او پس از این بازی در کنفرانس خبری از این که تعداد توپ‌هایی که در محوطه جریمه به او می‌رسد کم است انتقاد کرد و همین موضوع آغاز یک جنجال شد.

ژیرو در این باره به گاردین گفت:« این موضوع کوچکی بود. امباپه چند روز ناراحت بود، هرچند من به او توضیح دادم که انگشت اتهامم به سوی او نبوده است. هرگز نخواستم که با هیچ یک از هم تیمی‌هایم بدرفتاری کنم. پس از آن بازی به سوالی در این باره پاسخ دادم که در زمین محتاط هستم و این در حالی بود که دو گل زده بودم. انگار رسانه‌ها  همیشه دوست داشتند من را عصبانی کنند.»

 

1653750

 

این مهاجم میلان اضافه کرد:« من فقط گفتم که شاید می‌توانستیم بازی متفاوتی را ارائه دهیم. همین. رسانه‌ها سعی کردند در این باره بزرگنمایی کنند و گفتند که این حرف باعث شده جو تیم خراب شود. ما گفتگوی بالغانه‌ای با امباپه داشتیم و مشکل خیلی زود حل شد.»

او همچنین درباره مشکلات احتمالی‌اش با بنزما در تیم ملی اظهار داشت:« من در طول دوران حضورم در تیم ملی هرگز مشکلی با بنزما نداشتم. همیشه گفتم که هیچ مشکلی با او ندارم و دوستش دارم. من دوست داشتم با او بازی کنم اما این کار رسانه‌ها بود که باعث می‌شدند رابطه بین ما شبیه یک درگیری دیده شود. چنین چیزی هرگز واقعیت نداشت.»

دیدگاه‌ها