کد خبر : 1785411 | 21 مهر 1400 ساعت 14:25 | 24.7K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش موندودپورتیوو

مدافع ناراضی با بارسلونا فسخ می‌کند؟

ممکن است ساموئل اومتیتی در پایان فصل جاری با استناد به قوانین فیفا قراردادش با بارسا را فسخ کند.

مدافع ناراضی با بارسلونا فسخ می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسید در اوایل تابستان امسال ساموئل اومتیتی  بالاخره ​​به خود آمده و بعد از خارج شدن از برنامه رونالد کومان تصمیم گرفته فوتبال خود را احیا کند. مرداد ماه مدیران بارسلونا و ایجنت ساموئل اومتیتی در حال مذاکره برای یافتن راه حلی برای انتقال این مدافع میانی و فرانسوی به یک باشگاه جدید بودند، اما سرانجام این بازیکن تصمیم خود را دوباره تغییر داد و با جدایی مخالفت کرد.

 

 

1636057

 

 

ساموئل اومتیتی ​​نمی خواست هیچ یک از پیشنهادهای خود را قبول کند و به مدیران بارسلونا اعلام کرد که تصمیمی مبنی بر جدایی ندارد. این تغییر رویه و تصمیم جدید این بازیکن خشم مدیران باشگاه بارسا را ​​برانگیخت.

 

مدافع فرانسوی که سال 2016 از لیون راهی بارسا شد، تا 2023 قرارداد دارد ولی ممکن است در پایان فصل با توسل به قوانین فیفا، با باشگاه کاتالان فسخ کند. اتفاقی که مطلوب نظر بارسلوناست؛ هرچند که احتمالا باید مبلغی هم به عنوان غرامت پرداخت کند. باید توجه داشت که اومتیتی دستمزد بالایی دریافت می کند ولی در ایده های کادر فنی جایی ندارد.

 

 

1563879

 

 

اومتیتی در هفت بازی لالیگا و دو بازی لیگ قهرمانان، از سوی رونالد کومان فراخوانده شده ولی حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. روندی که اگر ادامه پیدا کند و او نتواند در 10 درصد بازی های رسمی بارسا به میدان برود، قادر به فسخ قراردادش خواهد بود.

فیفا به بازیکن اجازه داده تا در چنین شرایطی، 15 روز قبل از آخرین بازی فصل(آخرین بازی لالیگا یا فینال لیگ قهرمانان در صورت حضور بارسا در این دیدار) درخواست جدایی بدهد. در این صورت فیفا با توجه به قرارداد بازیکن، غرامتی تعیین خواهد کرد که باشگاه باید آن را پرداخت کند. باید دید شرایط اومتیتی تا انتهای فصل تغییری خواهد کرد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها