کد خبر : 1785412 | 21 مهر 1400 ساعت 13:51 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

علیه ما شایعه‌سازی و جوسازی می‌کنند؛

سیدصالحی: پنجره شهرخودرو بسته نیست

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو اعلام کرد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شایعه است.

سیدصالحی: پنجره شهرخودرو بسته نیست

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم فوتبال شهرخودرو بخاطر شکایت استفان کوزین، مربی سابق این تیم مطرح شده که این موضوع توسط سید مهدی سیدصالحی رد شد.

 

سیدصالحی، مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در واکنش به محرومیت نقل و انتقالاتی این باشگاه اظهار کرد: وضعیت تیم ما طوری بود که یک ویرانه را تحویل گرفتیم. شرایط طوری رقم خورد که مالک و هیئت مدیره باشگاه سعی در حل یکی یکی مشکلات داشتند.

 

او ادامه داد: اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم که تیم در یکی از بهترین هتل‌ها اقامت یافت و بازی‌های دوستانه خوبی هم انجام شد. باشگاه به دنبال جذب نفرات مدنظر آقای مهاجری بوده و ما با نفراتی که قصد جدایی داشتند نیز صحبت کردیم چراکه می‌خواستیم ساختار باشگاه را درست کنیم.

 

سیدصالحی در خصوص شکایت کوزین از شهرخودرو عنوان کرد: هیئت مدیره باشگاه با نماینده آقای کوزین صحبت کرده‌اند تا این مسئله حل شود، اما متاسفانه یک سری افراد به دنبال حاشیه‌سازی برای تیم هستند ولی تیم ما در آرامش کارش را انجام می‌دهد.

 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو اضافه کرد: برنامه‌ریزی ما این است که مشکل کوزین حل شود. مشکل طوری اتفاق افتاده که مبلغ محکومیت باشگاه تا این اندازه نبوده، اما بخاطر عدم پرداخت به مبلغ بالاتری رسیده ولی در این شرایط، تمام تفکر هیئت مدیره باشگاه این است تا مشکل به وجود آمده حل شود و این پرونده سرانجام خوبی داشته باشد.

 

سیدصالحی با تاکید بر اینکه بسته شدن پنجره شهرخودرو جز حاشیه‌سازی و شایعه‌سازی نیست، عنوان کرد: ما خیلی شفاف صحبت می‌کنیم و تاکید داریم که آرامش در هیئت مدیره، کادر فنی و تیم وجود دارد.

 

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو درباره اینکه هیئت فوتبال بخاطر بدهی‌های قبلی قرارداد بازیکنان جدید این تیم را ثبت نمی‌کند، گفت: این مسئله هم جز حاشیه‌سازی نیست. مطمئنا تمام تفکر و تمرکز ما این است تا با بازیکنان جدیدمان وارد لیگ برتر شویم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها