کد خبر : 1785414 | 21 مهر 1400 ساعت 17:03 | 30.1K بازدید | 4 دیدگاه

در مخالفت با ادعای پدربزرگ

دروغ است؛ آرزوی هر بازیکنی حضور در رئال است

پدرو پورو ملی پوش اسپانیایی مجبور شد با انتشار بیانیه ای، به اظهارات جنجالی دیروز پدربزرگش واکنش نشان دهد.

دروغ است؛ آرزوی هر بازیکنی حضور در رئال است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پدربزرگ پدرو پورو مدافع راست تیم ملی اسپانیا و باشگاه اسپورتینگ لیسبون، مصاحبه ای با نشریه آبولا داشت که در آن اظهاراتی جنجالی را مطرح کرد.

 

 

1653754

 

 

او که هوادار بارسلوناست، گفت که نوه اش هرگز برای رئال بازی نخواهد کرد و در واقع او دوست ندارد روزی چنین اتفاقی رخ بدهد. پدربزرگ پورو تاکید داشت که ترجیح می دهد پدرو راهی اتلتیکو شود تا اینکه بخواهد برای رئال بازی کند:«نوه ام در رئال؟ هرگز! اصلا دوست ندارم او برای رئال بازی کند. دوست دارم او حداقل یک سال دیگر نیز برای اسپورتینگ بازی کند.

از علاقه رئال آگاهم ولی پدرو باید در اسپورتینگ بماند. من هوادار بارسا هستم و اگر پدرو قرار نباشد برای بارسا بازی کند، ترجیح می دهم راهی اتلتیکو شود. او در اتلتیکو نیز درخشان کار خواهد کرد. همچنین اطمینان دارم که پدرو برای بنفیکا و پورتو دو رقیب اسپورتینگ هم بازی نخواهد کرد چون فوتبالیست وفاداری است»

 

 

1653412

 

 

این مصاحبه به قدری بازتاب منفی داشت که پدرو پورو مجبور شد با انتشار بیانیه ای به آن واکنش نشان دهد.

مدافع راست سابق سیتی و جیرونا که فصل گذشته با اسپورتینگ قهرمان لیگ پرتغال شد و اخیرا توانست برای اسپانیا هم به میدان برود نوشت:« اخبار زیادی در مورد مصاحبه پدربزرگم دریافت کرده ام، مبنی بر اینکه او گفته هرگز برای رئال بازی نخواهم کرد. تردید دارم او واقعا چنین حرفی زده باشد. در واکنش به این اخبار باید به شکل واضح بگویم که رئال مادرید یکی از بهترین تیم های دنیاست و آرزوی هر بازیکنی است که برای چنین تیمی بازی کند. همانطور که بازی برای بارسا، اتلتیکو و تیم های بزرگ دیگر در چنین سطحی، رویای همه فوتبالیست هاست.

در هر صورت الان همه تمرکزم بازی برای "اسپورتینگ لیسبون"، قهرمان لیگ پرتغال است و تنها دغدغه ام، کسب جام های بیشتر با این باشگاه است.»

 

دیدگاه‌ها