کد خبر : 1785416 | 21 مهر 1400 ساعت 14:06 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

تعویق دوباره در زمان بازگشت راموس به میادین

ظاهرا سرخیو راموس، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار هفته آینده نیز در ترکیب این تیم حاضر نخواهد بود.

تعویق دوباره در زمان بازگشت راموس به میادین

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع اسپانیایی با سلامتی کامل در ماه جولای به پاری سن ژرمن پیوست و تست پزشکی او نیز نشان داد که مشکلی از نظر فیزیکی ندارد اما مصدومیت در جریان تمرینات باعث شد که فرصت انجام اولین بازی خود با پیراهن پی اس جی را پیدا نکند.

هرچند بسیاری از منابع خبری در فرانسه مدعی شده بودند که این بازیکن در دیدار روز جمعه برابر آنژه به میدان خواهد رفت اما برنامه اسپانیایی الچیرینگیتو این خبر را تکذیب کرد و اعلام کرد که این بازیکن نمی‌تواند در این بازی به میدان برود و شاید اولین حضورش با پیراهن پاری سن ژرمن در زمین در دیدار حساس بین این تیم و مارسی باشد.

پوچتینو بسیار محتاطانه درباره استفاده از راموس برخورد می‌کند. این مربی دو هفته پیش در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور این بازیکن در دیدار برابر آنژه گفت که هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت این مدافع سابق رئال مادرید به میدان اعلام نشده است. او مدعی شد که بهبود شرایط فیزیکی یک مورد است و حضور در رقابتی رسمی موضوع دیگری است.

 

1653758

 

در حال حاضر همه چیز نشان می‌دهد که راموس این هفته هم جایی در ترکیب پاری سن ژرمن نخواهد داشت و این در حالی است که او عملا از بند مصدومیتی که در ماه آگوست به آن دچار شده بود رها شده است.

راموس مشتاقانه در انتظار بازگشت به میادین است اما کادر پزشکی و فنی پی اس جی همچنان از او می‌خواهند که صبور باشد. پوچتینو از اهمیتی که این بازیکن می‌تواند در تیمش و خصوصا در مراحل پایانی لیگ قهرمانان داشته باشد آگاه است، به همین دلیل تصمیم دارد که با استفاده از او در مسابقات داخلی لیگ فرانسه ریسک نکند.

دیدگاه‌ها