کد خبر : 1785418 | 21 مهر 1400 ساعت 15:15 | 25K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای تایمز

سیتی جلوتر از رئال و PSG؛ هالند در تور گواردیولا

ارلینگ هالند دومین فصل حضورش در دورتموند را پشت سر می گذارد ولی روزی نیست که اخبار جدایی او به گوش نرسد.

سیتی جلوتر از رئال و PSG؛ هالند در تور گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه دورتموند قصد دارند پیشنهاد 2 برابر کردن دستمزد را به هالند ارائه کند تا بتوانند او را حداقل یک فصل دیگر در این تیم حفظ کنند.

به نظر می رسد چنین چیزی به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. گفته می‌شود که مینو رایولا مدیربرنامه این بازیکن، از همین حالا پیشنهادات بسیاری را برای فصل بعد دریافت کرده است.

 

 

1642800

 

 

رایولا و این بازیکن دوست داشتند در تابستان امسال کار انتقال او به تیم دیگری را عملی کنند اما دورتموند چنین پیشنهادی را رد کرد و باور داشت که حفظ او می‌تواند سود بیشتری برای آنها داشته باشد چرا که ممکن است پیشنهادهایی بالغ بر 200 میلیون یورو از سوی پی اس جی یا سیتی ارائه شود.

 

بند فسخ 75 میلیون یوریی هالند بدون شک باعث خواهد شد تا ستاره نروژی فصل بعد راهی تیم دیگر شود و در حالی که از رئال و پی اس جی به عنوان شانس های اول نام برده می شود ولی نشریه تایمز امروز ادعا کرد که سیتی زمستان امسال مذاکرات رسمی خود با هالند را شروع خواهد کرد.

 

 

1642802

 

 

قرارداد هالند تا 2024 اعتبار دارد ولی بند آزادسازی او از 2022 قابل فعال شدن است و سیتی قصد دارد همین ژانویه، زودتر از هر باشگاهی مذاکرات خود با این ستاره نروژی را شروع کند. سیتی پس از جدایی سرخیو آگوئرو به هری کین به عنوان جانشین او فکر می کرد ولی تاتنهام حاضر به واگذاری بهترین بازیکن خود نشد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی اخیرا گفته بود که تیمش نسبت به یونایتد، چلسی و لیورپول یک ضعف بزرگ دارد که به نداشتن مهاجمی در سطح یک جهانی مربوط می شود. نقیصه ای که او قصد دارد با جذب ارلینگ هالند برطرف کند. پدر هالند زمانی برای سیتی بازی می کرد و شاید ارلینگ به زودی جا پای پدر در باشگاه آبی پوش منچستر بگذارد.

 

دیدگاه‌ها