کد خبر : 1785431 | 21 مهر 1400 ساعت 15:41 | 25.2K بازدید | 20 دیدگاه

اتهام النصری ها: مربی عربستان در خدمت الهلال!

هواداران النصر مدعی شدند که یاسر الشهرانی بازیکن الهلال مشکلی برای همراهی عربستان مقابل چین نداشته و او برای حفظ آمادگی برابر پرسپولیس به میدان نرفته است.

اتهام النصری ها: مربی عربستان در خدمت الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته موفق شد در دیداری حساس و دیدنی، با نتیجه 3 بر 2 از سد چین عبور کرده و با 12 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر قرار گیرد. دیداری که با حاشیه های زیادی نیز همراه شد.

 

یاسر الشهرانی مدافع چپ الهلال و تیم ملی عربستان، در این دیدار روی نیمکت حضور داشت و به میدان نرفت. این بازیکن که 90 دقیقه مقابل ژاپن به میدان رفته بود، طبق آنچه که مصدومیت این بازیکن عنوان شده بود، در بازی با چین غایب بود و حالا این مسئله منجر به انتشار برخی شایعات شده است.

 

روزنامه الریاضیة در این خصوص نوشته است که این بازیکن کهنه کار در تمرین دیروز از برخی دردهای عضلانی رنج می برد که این مسئله باعث شد هروه رنارد سرمربی تیم ملی عربستان تصمیم بگیرد او را از لیست این تیم برای دیدار با چین حذف کند. در صورت تأیید مصدومیت الشهرانی و عدم حضور او در میادین، ضربه مهلکی به الهلال وارد می شود.

 

1653793

 

با این وجود، هواداران النصر اعتقاد دیگری دارند. آنها ادعا کردند که الشهرانی هیچ مصدومیتی ندارد و او به دلیل اینکه در دیدارهای سنگین و پیاپی به میدان رفته بود، دچار خستگی شده و باشگاه الهلال در تماسی که با هروه رنارد سرمربی تیم ملی عربستان داشته، از او خواسته است که به الشهرانی استراحت بدهد تا این بازیکن با تمام قوا مقابل پرسپولیس به میدان برود.

 

این اتهامات در حالی به الشهرانی و رنارد وارد شده که 3 روز دیگر الهلال و پرسپولیس در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. در همین رابطه، عبدالرحمن اباعود یکی از خبرنگاران عربستانی اعلام کرد که الشهرانی امشب با استفاده از اشعه ایکس از محل مصدومیت خود عکس برداری به عمل می آورد تا در صورت تأیید نهایی، بتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها