کد خبر : 1785434 | 21 مهر 1400 ساعت 16:10 | 46.1K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای آاس:

آغاز مذاکرات رئال و ستاره منچستر در ژانویه (عکس)

رئال مادرید در انتقالات زمستانی گفت و گوهای جدی خود با پل پوگبا را آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا در حالی وارد سال پایانی قراردادش با منچستریونایتد شده که شایعه جدایی او از این تیم دوباره برسر زبان‌ها افتاده و از یوونتوس، رئال و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان اصلی‌ترین مشتریان وی یاد شده است. هافبک فرانسوی منچستریونایتد سال پایانی قراردادش را هم در این تیم ماند و در تابستان سال 2022 درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

 

1651680

 

 

 پوگبا در زمان حضور زین‌الدین زیدان در رئال مادرید، شدیداً مورد توجه این باشگاه قرار داشت اما کهکشانی‌ها موفق به جذب این بازیکنان نشدند و ستاره فرانسوی در یونایتد ماند.

او حالا بار دیگر در فهرست خرید رئال مادرید قرار گرفته است و انتظار می‌رود سران این باشگاه در زمستان پیش رو مذاکرات برای جذب رایگان او را آغاز کنند.

پوگبا اخیرا بهترین بازیکن فرانسه در لیگ ملت ها بود و در واقع همین عاملی شد تا رئال بار دیگر به جذب او علاقه نشان دهد.

 

 

1653796

 

 

طبق ادعای آاس که تیتر یک امروز این نشریه است، رئال به جذب پوگبا به عنوان عاملی مهم در تصمیم گیری نهایی کیلیان امباپه فکر می کند، به این ترتیب که با در اختیار گرفتن پوگبا، امباپه را بیش از پیش برای عدم تمدید با پی اس جی ترغیب خواهد کرد.

ستاره فرانسوی پی اس جی هنوز در مورد آینده اش به قطعیت نرسیده و رئال در تلاش است با جذب پوگبا، او را برای جدایی در پایان فصل راضی کند.

پوگبا اخیرا پیشنهاد دستمزد 350 هزار پوندی در هفته یونایتد را رد کرده، در حالی که یوونتوس هم بی میل به بازگرداندن او نیست.

 

 

دیدگاه‌ها