کد خبر : 1785443 | 21 مهر 1400 ساعت 17:07 | 33.1K بازدید | 5 دیدگاه

4 ماه محرومیت؛جریمه درگیری در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الشرق الاوسط نوشت که AFC هر بازیکنی که منجر به شروع درگیری در لیگ قهرمانان آسیا شود را تا 4 ماه محروم می کند.

4 ماه محرومیت؛جریمه درگیری در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 3 روز دیگر از سر گرفته می شود و در دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها، پرسپولیس به مصاف الهلال می رود و النصر نیز پذیرای الوحده خواهد بود تا پس از مشخص شدن چهره برندگان، تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

 

در همین رابطه روزنامه الشرق الاوسط نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا جرایم سنگینی را برای هرگونه بی نظمی و درگیری در طول این رقابت ها در نظر گرفته است. این روزنامه نوشت: AFC تصمیم گرفته است تا هر بازیکنی را که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث نزاع و درگیری می شود را بین 4 ماه یا 6 دیدار از حضور در میادین محروم کند.

 

این روزنامه اضافه کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا علاوه بر این محرومیت، بازیکن خاطی را تا 10 هزار دلار نیز جریمه می کند که در صورت درگیری دوباره، این جریمه دو برابر می شود.

 

الشرق الاوسط همچنین نوشت: هر بازیکنی که باعث تحریک هواداران حریف شود، از حضور در دو بازی محروم و 3 هزار دلار نیز جریمه می شود. هر شخصی که کلام توهین آمیز یا نژادپرستی را به زبان بیاورد و باعث هتک حرمت فرد یا گروهی شود، 6 ماه از حضور در میادین محروم خواهد شد.

دیدگاه‌ها