کد خبر : 1785446 | 21 مهر 1400 ساعت 17:25 | 20.2K بازدید | 11 دیدگاه

مدیر برنامه سرمربی ایتالیایی:

پیرلو در بارسا؟ ممکن است به زودی مذاکره کنیم

مدیر برنامه های آندره‌آ پیرلو برای حضور این سرمربی روی نیمکت بارسلونا چراغ سبز نشان داد.

پیرلو در بارسا؟ ممکن است به زودی مذاکره کنیم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد. اگرچه او توانست نهایتاً با بیانکونری به مقام قهرمانی کوپا ایتالیا دست پیدا کند اما یوونتوس تحت هدایت پیرلو در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ناامید کننده ای داشت؛ موضوعی که باعث شد این مرد ایتالیایی در پایان فصل از هدایت یوونتوس کنار گذاشته شود و جای خود را به مکس آلگری بدهد.

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده مربیگری پیرلو وجود داشته است. در ابتدا گفته شد که او علاقه مند به حضور در لیگ آمریکا است اما اخیراً از این سرمربی ایتالیایی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های جانشینی رونالد کومان در بارسلونا نام برده می‌شود. در واقع گزارش ها حاکی از آن است که پیرلو گزینه اصلی رئیس بارسا یعنی خوان لاپورتا محسوب می شود و از شانس بالایی برای هدایت بلوگرانا برخوردار است.

 

 

1608782

 

 

در همین راستا مدیر برنامه‌های آندره آ پیرلو درباره شایعاتی که پیرامون حضور این سرمربی ایتالیایی روی نیمکت بارسلونا مطرح شده واکنش نشان داده است. تولیو تینتی در این رابطه گفت: "باید بگویم که در حال حاضر هیچ گونه مذاکره‌ای وجود ندارد اما چه کسی می داند، به زودی ممکن است مذاکراتی در این باره صورت بگیرد.

 

حضور ناموفق در یوونتوس؟ به نظر من او تمام تلاشش را با توجه به اینکه اولین فصل سرمربیگری‌اش بود، انجام داد."

دیدگاه‌ها