کد خبر : 1785447 | 21 مهر 1400 ساعت 17:37 | 39.6K بازدید | 15 دیدگاه

مصدومیت ها مانع شده

می توانم جا پای مسی و رونالدو بگذارم

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید اطمینان دارد که می تواند روزی ادامه دهنده راه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشد و فاتح توپ طلا شود.

می توانم جا پای مسی و رونالدو بگذارم

به گزارش "ورزش سه" ژوائو فلیکس مهاجم پرتغالی تیم فوتبال اتلتیکومادرید یکی از بازیکنانی بود که وقتی با قرارداد 120 میلیون یورویی از بنفیکا راهی پایتخت اسپانیا شد، خیلی‌ها انتظار داشتند او را در فهرست برترین‌‌های دنیای فوتبال ببینند. او اما هنوز نتوانسته رقم هنگفتی را که برای انتقالش به واندامتروپولیتانو صرف شد، توجیه کند.

 

 

1587352

 

 

فلیکس اما در گفت‌وگویی با شبکه TNT Sports برزیل مدعی شد تنها مصدومیت باعث شده است که او نتواند همتراز بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشد، اما هنوز هم این شانس را دارد که هم‌ردیف نسل جدید ستاره‌های فوتبال مانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار بگیرد.

 

فلیکس در پاسخ به این سؤال که آیا می‌‌تواند خودش را به سطح مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن و ستاره نروژی بوروسیا دورتموند و به‌عنوان جانشین‌های مسی و رونالدو برساند، گفت:« بله؛ من هنوز به بهترین سطح خودم نرسیده‌ام. در چند فصل اخیر مدام درگیر مصدومیت بوده‌ام و هیچ سالی نبوده است که برایم بدون مصدومیت سپری شود، اما زمانی که این اتفاق رخ دهد و بتوانم یک فصل بدون مصدومیت داشته باشم، فکر می‌کنم که می‌توانم برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کنم.»

 

 

1617528

 

 

فلیکس در فصل جاری تنها سه بازی در لالیگا و 121 دقیقه در میدان حضور داشته است که در یکی از آنها هم اخراج شد. او در لیگ قهرمانان هم دو بازی انجام داده و 106 دقیقه در میدان بوده است.

دیدگاه‌ها