کد خبر : 1785457 | 21 مهر 1400 ساعت 18:36 | 36.6K بازدید | 4 دیدگاه

قسمت بود دوباره برمی‌گردم

واکنش مسعود شجاعی به خداحافظی از تیم ملی

مسعود شجاعی می گوید که انتخاب نفرات تیم ملی سلیقه مربی است و او به نظر اسکوچیچ احترام می گذارد.

واکنش مسعود شجاعی به خداحافظی از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم های نساجی و سپاهان در دیداری دوستانه به تساوی یک – یک رضایت دادند. مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی که پس از جدایی از تراکتور راهی نساجی شده، در پایان این دیدار پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. شجاعی در ابتدای صحبت هایش درخصوص دیدار دوستانه مقابل سپاهان پس از چند ثانیه مکث گفت: آنقدر که مصاحبه نکرده ام، یادم رفته است (با خنده) به نظر من بازی خیلی خوبی بود. به شخصه خود من راضی بودم. چیزی که من در داخل زمین می دیدم، فکر می کنم مربیان هر دو تیم تا حدودی راضی بودند. کیفیت زمین هم خوب بود و بازی خوبی انجام شد. این آخرین فرصت برای یک محک جدی بود. این دیدار برای هر دو تیم مفید بود و بار فنی زیادی داشت.

 

وی درباره حضور در نساجی و اینکه او اعلام کرده است شاید سال آخر فوتبالش باشد، گفت: من که اصلا هیچ جا مصاحبه نکرده ام که بخواهم بگویم سال آخر فوتبالم است. مطمئنا اگر قرار باشد همچین اتفاقی بیفتد، از طریق صفحات شخصی ام این را عنوان می کنم تا قبل از اینکه بقیه بدانند، خودم این را اعلام می کنم. ولی این مسئله صحت ندارد و جایی هم مصاحبه نکرده ام.

 

او ادامه داد: در مورد انتخاب نساجی به طبع این حرف کلیشه ای است اما یک واقعیت است که نساجی تیمی ریشه دار و قدیمی است و هواداران خیلی خوبی دارد ولی به جرأت می توانم بگویم که یکی از مهمترین دلایل حضورم در نساجی، آقای الهامی بود که به نظرم ایشان یکی از مربیان با دانش و با بار فنی زیاد در لیگ برتر هستند که من دوست داشتم با ایشان کار کنم و این فرصت پیش آمد. فکر می کنم هم از نظر اخلاقی و هم از نظر شخصی تیمی فوق العاده است.

 

شجاعی درخصوص تجربه کار با الهامی و خاطرات خوب قهرمانی جام حذفی به همراه تراکتور نیز گفت: کار کردن با آقای الهامی برای من لذت بخش است چون ایشان مربی پیگیر و با دانشی است و سعی می کنند تا علمشان را به روز کنند و این برای من خیلی مهم است چون از این کار لذت می برم. من عاشق این هستم هر روز که برای تمرین می آیم، چیز جدیدی یاد بگیرم. این برای ما مهم است که کسی بالای سر تیم است و آن را تمرین می دهد که عاشق کارش است و دوست دارد هر روز نکات جدیدی را به ما یاد بدهد. خیلی وقت ها بازی های مهمی که از تلویزیون پخش می شود از جمله فینال لیگ ملت های اروپا، با هم بحث و تبادل نظر می کنیم و این برای من لذت بخش است.

 

کاپیتان سابق ایران درخصوص عملکرد تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: بازی خوبی بود و شاید خیلی جالب نباشد که نظر بدهم. من فقط می توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. فکر می کنم جدا از آرزو کردن،  این تیم ملی به جام جهانی صعود می کند. چون بازیکنان در باشگاه هایشان در بهترین سطح کیفی هستند و امیدوارم این اتفاق با مربی که دارند، رخ بدهد و بتواند به جام جهانی صعود کنند و در آنجا نیز موفق شوند.

 

شجاعی درباره انتقاداتی که از تیم ملی ایران می شود نیز گفت: من به صراحت و روشن گفتم که برای تیم ملی آرزوی موفقیت کردم. بخاطر اینکه هر کسی که بیاید، سلیقه خاص خودش را دارد. در نهایت مهم تیم ملی کشورمان است. مهم نیست کی بازی می کند و چه کسی مربی است. مهم این است که آنها در راه درست قرار بگیرند و کارشان را درست انجام دهند و تیم ملی نتیجه بگیرد. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

 

«افرادی مانند جواد نکونام و حمید مطهری از نوع بازی تیم ملی انتقاد کرده و اعلام کرده اند فاقد تاکتیک مشخصی است. اما طرفداران اسکوچیچ می گویند نتایجی که ایشان گرفته  فوق العاده بوده و مساوی با کره جنوبی اتفاق خاصی رخ نداده بخصوص اینکه ایران صدرنشین گروه است. اختلافی بین طرفداران و مخالفان اسکوچیچ شکل گرفته است.» شجاعی در این باره گفت: همیشه در هر دوره ای مربیانی که حضور داشته اند، یک سری مخالف داشته اند و یک سری موافق. به نظرم بنده الان در جایگاهی نیستم که به عنوان بازیکن نظر بدهم. آقایان نکونام و مطهری حتما بهتر از من می دانند و نظرشان را گفته اند. مربیان باید در این خصوص نظر بدهند.


شجاعی درخصوص برگزاری بازی خداحافظی از تیم ملی یا مراسم قدردانی از او پاسخ داد: به شخصه آدمی هستم که هیچ وقت در زندگی ام از هیچ کسی توقع ندارم حتی از عزیزترین کسانم. دیگر چه برسد به اینکه با این شرایطی که فدراسیون دارد و من اصلا توقعی ندارم. این مسئله سلیقه ای است. در هر دوره ای یک سری بازیکنان از سوی مربی دعوت می شوند و عده ای نیز دعوت نمی شوند. ایشان (اسکوچیچ) نیز حتما سلیقه شان این بوده و شاید من در کارشان جایی نداشته ام. من به نظرشان احترام می گذارم. تلاشم را می کنم که اگر قسمت شد، حتما یک روزی (در تیم ملی) خواهم بود وگرنه همچنان آرزوی موفقیت می کنم.

دیدگاه‌ها