کد خبر : 1785460 | 21 مهر 1400 ساعت 18:40 | 13K بازدید | 10 دیدگاه

دو برابر تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس قهرمان نشود؛

نورافکن: تا ۲۰ روز قبل از بازی با کره تماشاگر داشتیم!

ملی پوش سپاهان معتقد است که تیمش باید دو برابر بیشتر توان بگذارد تا بتواند بعد از چند سال طلسم شکنی کرده و قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد.

نورافکن: تا ۲۰ روز قبل از بازی با کره تماشاگر داشتیم!

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن، ملی پوش تیم سپاهان در حاشیه دیدار دوستانه این تیم با نساجی در مورد شرایط تیم ملی و تیم باشگاهی اش صحبت کرد:

 

هدف ما یک شروع خوب در لیگ است

 

امروز آخرین بازی دوستانه خودمان را قبل از شروع لیگ برتر برگزار کردیم. مس رفسنجان (حریف هفته اول) تیم بسیار خوبی است. سال گذشته شروع خوبی نداشتیم ولی هدف ما این است که امسال در شروع لیگ بتوانیم امتیازات بالایی کسب کنیم. این بازی دوستانه هم بازی خوبی بود و من 60-70 دقیقه بازی کردم. امیدوارم که بتوانیم اولین بازی را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم. 

 

انتقاد از تیم ملی برایم شگفت انگیز است

 

نورافکن در پاسخ به سوالی در مورد نتیجه تساوی مقابل کره جنوبی بعد از ده برد متوالی گفت: در مورد عملکرد تیمی نظر شخصی من این است که دو سه موقعیت صد در صد داشتیم که گل نشد. در نیمه دوم فوق العاده خوب بودیم و به خوبی به بازی برگشتیم و بعدش موقعیت های زیادی داشتیم. نمی دانم که از چه کلمه ای استفاده کنم؛ برایم شگفت انگیز است که بعضی باز هم از تیم ملی انتقاد می کنند. البته بازهم می گویم که این نظر شخصی من هست. دوست دارم که همیشه پشت تیم ملی را خالی نکنند؛ تیم ملی باشگاه نیست و بحث کلیت است. 


جاهایی دیدم که از سرمربی تیم ملی هم انتقاد می شود ولی از تیمی که اول جدول است خب اگر انتقاد می کنند انتقاد سازنده بکنند. بحث تیم ملی است نه شخص. انتقاد خوب را می پسندیم و خود من هم دوست دارم از من انتقاد شود. نصف بازیکنان کره جنوبی در بهترین باشگاه‌ها بازی می کنند، چند توپ ما به گل نرفت و مساوی گرفتیم. می توانستیم هم بازی را ببریم. الان اول گروه هستیم و امیدوارم که همین روند را در دو بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه حفظ کنیم. اصلا نباید این تیم ها را دست کم بگیریم تا امتیازات خوبی در خارج از خانه کسب کنیم.

 

مقابل امارات تاثیر چندانی در بازی نداشتم

 

وی در مورد انتقاداتی که در مورد بازی با امارات از او شد ولی در بازی با کره عملکرد خوبی داشت گفت: در مورد عملکردم در بازی با کره باید بگویم که من تاثیر چندانی در روند بازی نداشتم. ولی در همان نیم ساعت چهل دقیقه که در زمین بودم سعی کردم نمایش همیشگی ام را داشته باشم. بچه ها هم فوق العاده بازی کردند. البته در آخرین لحظه می توانست بازی برگردد. بازی های بزرگ این گونه است و اگر حواس مان به همه چیز نباشد می تواند مشکل ساز باشد. من در مورد بازی با امارات هم در صفحه اینستاگرامم گفته بودم که از نظر شخصی عملکرد خوبی نداشتم و  به دنبال جبران بودم. البته نه اینکه عملکردم بد بود این یک حس شخصی بود. مطمئنا وقتی در تیم ملی بازی می کنی فراتر از باشگاه است و باید بهترین عملکرد خودت را داشته باشی. من هم به دنبال این بودم که مقابل کره جنوبی بهترین بازی ام را انجام دهم که خدا را شکر این گونه شد.

 

می گفتند تماشاگر هست ولی اتفاقاتی افتاد که کنسل شد!

 

ملی پوش سپاهان در مورد تاثیر نبودن تماشاگران در بازی با کره جنوبی گفت: کره ای ها از تماشاگران ما می ترسند. من این را شنیده ام. مطمئن باشید وقتی در ایران مقابل 80 هزار نفر بازی می کنید برای آنها دردسرساز است و به ما کمک می کند. ما از این نکات مثبت باید استفاده کنیم ولی برعکس استفاده نمی کنیم. تا 20 روز قبل بازی تماشاگر داشتیم ولی یک اتفاقاتی افتاد که همه چیز کنسل شد. صحبت کردن در این مورد در حیطه کاری من نیست. ولی در بازی با امارات هوادارانشان برای خود ما مشکل ساز شدند. حضور تماشاگر خیلی می تواند کمک کند.

 

باید با دو برابر توان نگذاریم پرسپولیس قهرمان شود

 

نورافکن در مورد شرایط سپاهان و قرار گرفتن این تیم در بین مدعیان قهرمانی لیگ بیست و یکم گفت: به نظر من مهره بازی نمی کند. اصل این است که با دو برابر توان و تمرکزمان نگذاریم پرسپولیس دوباره قهرمان شود. کار سختی است؛ پرسپولیس تیم خوبی است. ما حتما نسبت به پارسال باید بهتر کار کنیم. بازهم می گویم مهره بازی نمی کند تیم است که نتیجه خوب می گیرد و امیدواریم که بعد از 4-5 سال طلسم شکنی کنیم و قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها