کد خبر : 1785462 | 21 مهر 1400 ساعت 18:57 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

پاستورلو:

اینتر در قلب لوکاکو است و هنوز بازی‌هایش را می‌بیند

فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌های روملو لوکاکو، درباره جدایی این بازیکن از اینتر صحبت کرده است.

اینتر در قلب لوکاکو است و هنوز بازی‌هایش را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی در رابطه با روملو لوکاکو مطرح شد اما این ستاره بلژیکی تاکید کرد که در اینتر خوشحال است. با این حال چند هفته بعد از آن لوکاکو ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً نراتزوری را به مقصد لیگ برتر انگلیس و باشگاه سابق خود یعنی چلسی ترک کرد.

 

 

1633719

 

 

شکل جدایی روملو لوکاکو از اینتر باعث ناراحتی هواداران این تیم شد و حالا مدیر برنامه های او در این باره صحبت کرده است. فدریکو پاستورلو گفت: "اینتر در قلب لوکاکو جای دارد. مردم می‌توانند هر چیزی که می‌خواهند بگویند اما این یک واقعیت است. از طرف دیگر یک بازیکن حرفه‌ای باید جنبه‌های فراتر از احساسات و چیزی که برایش بهتر است را هم در نظر بگیرد. او حالا در لندن خوشحال است و روی پروژه جدید تمرکز کرده است اما هنوز با علاقه زیادی اینتر و بازی هایش را دنبال می کند."

 

 

1635329

 

 

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه روملو لوکاکو پیش از شروع رقابت‌های یورو مذاکراتش را با چلسی برای پیوستن به این تیم آغاز کرده بود. پاستورلو در این باره نیز گفت: " سر و صدای زیادی در این‌باره وجود داشت و فکر می‌کنم که این انتقال به خودی خود سریع اتفاق افتاد. وقتی آنها تصمیم به جذب لوکاکو گرفتند، شرایط سخت بود اما این مسائل خیلی دوام نیاورد و همه چیز حل شد."

دیدگاه‌ها