کد خبر : 1785466 | 21 مهر 1400 ساعت 19:23 | 36.4K بازدید | 10 دیدگاه

رئیس آتالانتا:

از رونالدو بپرسید نظرش درباره تیم ما چیست

رئیس باشگاه آتالانتا دیدار برابر منچستر یونایتد در اولدترافورد را یک بازی فوق‌العاده خواند.

از رونالدو بپرسید نظرش درباره تیم ما چیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته آینده دو تیم منچستریونایتد و آتالانتا در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شیاطین سرخ در حال حاضر با یک برد و یک باخت از دو مسابقه قبلی خود در رده سوم گروه قرار دارند، در حالی که تیم ایتالیایی با چهار امتیاز صدرنشین است.

 

در همین راستا آنتونیو پرکاسی، رئیس باشگاه آتالانتا، درباره دیدار هفته آینده این تیم در اولدترافورد گفت: "این یک بازی دیوانه کننده است. برای یک هوادار آتالانتا فقط فکر کردن به بازی در آنجا یک رویا محسوب می‌شود. بازی پیچیده‌ای است اما امیدواریم بتوانیم نتیجه مثبتی بگیریم و از این مسابقات درس بگیریم.
ما در حال حاضر صدرنشین گروه هستیم اما کار در بازی‌های برگشت دشوارتر خواهد بود. در عین حال همه بازی ها مهم و تعیین‌کننده هستند و ما نباید آنها را از دست بدهیم."

 

 

1648970

 

 

کریستیانو رونالدو پیش از این و در لباس یوونتوس بارها مقابل آتالانتا بازی کرده بود. پرکاسی درباره تقابل دوباره این فوق ستاره پرتغالی با تیمش گفت: "او بازیکن بزرگی است اما باید از رونالدو بپرسید وقتی در مقابل آتالانتا قرار می گیرد چه فکری می کند. منچستر یونایتد یک باشگاه برتر است. از طرفی پذیرفتن کسب چنین نتایجی برای باشگاه کوچکی مانند ما کمی دشوار است. با این حال ما با فروتنی و به همراه جان پیرو گاسپرینی به فوتبال خود ادامه می‌دهیم."

 

 

1649449

دیدگاه‌ها