کد خبر : 1785471 | 21 مهر 1400 ساعت 19:55 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

هوملس:

امیدوار نیستم هالند سال‌های زیادی در دورتموند بماند

متس هوملس، مدافع آلمانی دورتموند و هم‌تیمی ارلینگ هالند، درباره آینده این ستاره نروژی صحبت کرد.

امیدوار نیستم هالند سال‌های زیادی در دورتموند بماند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند عملکرد خیره کننده ای طی یکی دو فصل گذشته در ترکیب دورتموند به نمایش گذاشته که باعث شده بسیاری از غول‌های فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن باشند. در همین تابستان اخیر نیز شایعاتی پیرامون جدایی این ستاره نروژی از جمع زنبور ها شنیده شد اما نهایتاً دورتموند با این مسئله مخالفت کرد. 

 

اما گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه آلمانی در تابستان آینده راهی به جز فروش هالند نخواهد داشت زیرا هر باشگاه دیگری می تواند در سال 2022 با پرداخت بند آزادسازی، این بازیکن را به خدمت بگیرد. با این حال طی روزهای گذشته نشریه بیلد آلمان در گزارشی یک ادعای غیرمنتظره درباره ستاره نروژی مطرح کرد و از احتمال ماندگار شدن او در جمع زنبور ها تا تابستان 2023 خبر داد.

 

 

 

1653866

 

 

در همین راستا متس هوملس، مدافع آلمانی و هم تیمی ارلینگ هالند، درباره آینده این ستاره نروژی و احتمال ماندگار شدن او در دورتموند صحبت کرده و می‌گوید: "اگر هالند بخواهد بماند کاملا او را درک می کنم چرا که شرایطش در اینجا عالی است و می‌داند که اینجا چه چیزهایی دارد. البته من امیدوار نیستم که او برای سال‌های طولانی در دورتموند باقی بماند. همیشه چمن در جای دیگر سبزتر نیست(اشاره به این که شرایط نمی تواند در جای دیگر خیلی متفاوت باشد). شما باید در فوتبال واقعا از این موضوع مطلع باشید."

دیدگاه‌ها