کد خبر : 1785489 | 21 مهر 1400 ساعت 22:10 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

جوردن ورتوت:

به خاطر مورینیو دو برابر تلاش می‌کنیم

جوردن ورتوت، هافبک فرانسوی رم مدعی شد شرایط این باشگاه زیر نظر ژوزه مورینیو عوض شده است.

به خاطر مورینیو دو برابر تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن چند فصل متوسط، شرایط این فصل رم با ژوزه مورینیو تغییر یافته و این تیم تبدیل به یکی از مدعیان صعود به لیگ قهرمانان شده است. جوردن ورتوت که اخیرا با لباس تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ ملت های اروپا شده، فاش کرد بازیکنان رم به شدت تلاش می کنند ژوزه مورینیو را راضی نگه دارند.

 

جوردن ورتوت گفت: "کسب یک جام با لباس تیم ملی فرانسه فوق العاده ترین حس است. در این مقطع ماه سختی پیش رو داریم که از هفته آینده و با دیدار مقابل یوونتوس آغاز می شود. ما فصل گذشته هیچ یک از باشگاه های بزرگ را شکست ندادیم، بنابراین امیدوارم این بار بتوانیم بهتر عمل کنیم.

 

1653890

 

ما همیشه برای کسب پیروزی بازی می کنیم و این هدف رم هنگام سفر رفتن به تورین خواهد بود. سرمربی فعلی ما تقریبا در همه جام های ممکن پیروز شده و این تفاوت اصلی ما با گذشته است. پیروزی خارج از خانه آنهم مقابل یوونتوس یک نتیجه مهم برای رم خواهد بود.

 

ژوزه مورینیو ذهنیت ما را تغییر داد و حالا ما در تمرینات دو برابر بیشتر تلاش می کنیم تا او را راضی کنیم. اگر همینطور ادامه دهیم، می توانیم به اهداف بالاتری نیز دست یابیم. خودم نیز حالا در گلزنی ثبات بیشتری دارم، اما می توانم حتی بهتر از این هم کار کنم. من هر روز نواختن پنالتی ها را تمرین کرده و سعی می کنم وقتی توپ را روی نقطه پنالتی قرار می دهم کاملا آرامش خود را حفظ کنم. این یک بازی روانی با دروازه بان است، پس شما باید آرامش خود را حفظ کنید و من قصد دارم حتی اگر روزی اشتباه کردم نیز این طرز تفکر را حفظ کنم."

دیدگاه‌ها