کد خبر : 1785520 | 22 مهر 1400 ساعت 10:08 | 21.3K بازدید | 7 دیدگاه

رویایی دور از دسترس؛

مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند چیست؟

مدیران بارسلونا احتمال جذب ارلینگ هالند، ستاره گلزن دورتموند را فراموش نکرده اند.

مشکل بزرگ بارسلونا برای جذب ارلینگ هالند چیست؟

به گزارش "ورزش سه"،  در حال حاضر ارلینگ هالند شاید محبوب ترین مهاجم روی کره زمین محسوب می شود. ستاره 21 ساله و نروژی دورتموند مورد توجه همه باشگاه های بزرگ اروپایی مانند پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و منچستر سیتی قرار گفته و همه تیم های مذرکور قصد دارند حتی در همین بازار زمستانی آینده مذاکرات را آغاز کنند. البته بارسلونا نیز شرایط خود را برای حضور در این مبارزه تجزیه و تحلیل می کند.

 

مینو رایولا، مدیر برنامه سخت گیر ارلینگ هالند یک سال قبل ابتدا به شهر بارسلونا و بعد مادرید سفر کرده و شرایط انتقال این ستاره نروژی را به اطلاع دو باشگاه اسپانیایی رساند. مدیران بارسلونا خوب می دانند قانع کردن خود ارلینگ هالند یک بحث جداگانه است و توافق با پدر و مدیر برنامه این بازیکن ماموریت دشواری دیگر.

 

1645666

 

نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد مدیران جدید باشگاه بارسا خود را ملزم به کاهش درصد پرداخت دستمزد که در حال حاضر بین 70-80 درصد کرده و قصد دارند آن را به 61.5 تا پایان فصل برسانند. این اولویت اصلی و فعلی کاتالان ها محسوب می شود و جذب بازیکن جدید در مراحل بعدی قرار دارد. باشگاه بارسلونا کاملا آگاه است که نه قادر خواهد بود و نه می خواهد که با دیگر تیم های بزرگ اروپا مبارزه کرده و دوباره تعادل مالی مورد نظر خود را به چالش بکشد.

 

اما ای شرایط باعث نمی شود بارسلونا خود را کاملا کنار بکشد. در حال حاضر بخش قابل توجهی از ترکیب این تیم را ستاره های لاماسیا تشکیل داده اند و مدیران باشگاه به خوبی می دانند جذب یک گلزن بالفطره مانند ارلینگ هالند نه تنها از نظر فنی، بلک از نظر وجهه و برند نیز به شدت به سود این تیم خواهد بود.

 

در واقع پرداخت بند 75 میلیون یورویی هالند در تابستان آینده غیرممکن نیست. با این حال مانع بزرگ کمیسیون مینو رایولا و پدر این بازیکن است که قصد دارند هر کدام 20 میلیون بابت این انتقال دریافت کنند و در واقع هدف بارسلونا کار کردن برای کاهش چنین بندهایی است.

 

1649185

دیدگاه‌ها