کد خبر : 1785521 | 22 مهر 1400 ساعت 10:20 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

دوئل برای جذب دو ستاره کلیدی

رئال- بارسا و این بار یک ال‌کلاسیکوی رایگان! (عکس)

رئال مادرید و بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو به دنبال جذب آنتونیو رودیگر و فرانک کسیه خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه هنوز در آغاز فصل هستیم اما دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا از حالا به فصل آینده نیز فکر می کنند. در برنابئو و نوکمپ دو هدف مشترک در بازار نقل و انتقالات وجود دارد؛ جایی که رئال و بارسا به دنبال جذب آنتونیو رودیگر و فرانک کسیه هستند. این دو ستاره در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند بود و می‌توان گفت که یک ال‌کلاسیکوی رایگان بین رئال و بارسا شکل خواهد گرفت.

 

 

1653922

 

 

در سمت مقابل دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در تابستان امسال نشان دادند که شرایط جذب بازیکنان آزاد را به خوبی بررسی می‌کنند. جایی که رئال مادرید داوید آلابا را به خدمت گرفت و بارسلونا ستاره‌هایی نظیر ممفیس دیپای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا را به نوکمپ آورد.

 

با این حال کار برای جذب ستاره ساحل عاجی میلان یعنی فرانک کسیه بسیار دشوار خواهد بود چرا که حدود یک ماه پیش گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد باشگاه متمول پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فرانسوی، به دنبال این است که با همان روشی که دوناروما را جذب کرد، کسیه را هم به پارک دو پرنس بیاورد.

 

 

1653921

 

 

رئال مادرید می‌تواند به هر دو این بازیکنان حقوق قابل قبولی پرداخت کند. در واقع فرانک کسیه به دلیل دستمزد پیشنهادی پایین میلان حاضر با تمدید قرارداد با این تیم نشده، در حالی که رئال مادرید حاضر است برای راضی کردن آنتونیو رودیگر هم تراز با داوید آلابا به او دستمزد پرداخت کند. این در حالی است که در سمت مقابل بارسلونا به لحاظ اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و آنها برای جذب این دو ستاره ملزم هستند که اوضاع مالی خود را بهبود ببخشند.

دیدگاه‌ها