کد خبر : 1785522 | 22 مهر 1400 ساعت 10:27 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

تماسی نگرفتند؛

واکنش سرمربی بلژیک به مذاکره با بارسلونا

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک تاکید کرد مذاکره ای برای قبول پست سرمربیگری بارسلونا نداشته است.

واکنش سرمربی بلژیک به مذاکره با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل و پیش از تعطیلات بازی های ملی بود که شایعات زیادی در مورد احتمال اخراج رونالد کومان از بارسلونا منتشر شدده و از روبرتو مارتینز به عنوان یکی از جانشین های او روی نیمکت بلوگرانا نام برده شد. بعد از قبول رتبه چهارم در لیگ ملت های اروپا روی نیمکت بلژیک، روبرتو مارتینز در مورد این تورنمنت صحبت کرده است.

 

روبرتو مارتینز گفت: "شکست مقابل فرانسه برای ما ترکیبی از ناامیدی و غم بود. اما خوبی فوتبال این است که می توانید سه هفته بعد این شکست را جبران کنید و دوباره مقطع بازی های ملی فرا می رسد. انگار یک مانع روانی بزرگ برابر تیم ملی بلژیک وجود دارد. شما باید با اختلاف تیم برتر باشید تا اولین جام را بدست آورید و سپس اوضاع تغییر می کند.

 

1649478

 

شایعات مذاکره با باشگاه بارسلونا؟ دوره دشواری بود و حقیقت این است که آنها با من تماس نگرفته اند. همیشه شایعاتی در مورد مربیان وجود دارد و این به من کمک می کند روزم را با لبخند آغاز کنم. نباید شرایط را با این فرض که بارسلونا به دنبال من است در نظر بگیرید و باید قدر شرایط فعلی را به خوبی دانست.

 

عملکرد لاروخا در ماه های اخیر؟ تیم ملی اسپانیا به خوبی می داند که چگونه باید برنده شود. وقتی پیراهن این تیم را می پوشید اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید. لوئیس انریکه مردی با ایده های کاملا روشن بوده و ترکیب بسیار خوبی از بازیکنان جوان در اختیار دارد. اسپانیا تیمی پرانرژی بوده و نحوه بازی در رویدادهای بزرگ را بلد است."

دیدگاه‌ها