کد خبر : 1785530 | 22 مهر 1400 ساعت 11:20 | 35.1K بازدید | 12 دیدگاه

چه کسی در این دوئل بزرگ برنده می شود

غول هایی که برای جذب یک غول می‌جنگند (عکس)

به نظر می رسد که در تابستان آینده دوئل بزرگی بر سر جذب ارلینگ هالند وجود خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده و فصل جدید نیز در فوتبال اروپا آغاز شده است اما این مسئله نیز باعث نشده که از حجم شایعات در مورد یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیا کاسته شود؛ ارلینگ هالند که در تابستان اخیر نیز شایعاتی پیرامون جدایی او از دورتموند وجود داشت اما غول نروژی نهایتا یک فصل دیگر در جمع زنبور ها ماندگار شد.

 

با این حال به نظر می‌رسد باید این موضوع را قطعی دانست که ارلینگ هالند آخرین فصل حضور خود در دورتموند را سپری می کند. بر اساس اکثر گزارش‌های منتشر شده بند آزاد سازی 75 میلیون یورویی هالند را در تابستان آینده فعال خواهد شد. در واقع پرداخت این مبلغ برای چنین ستاره ای اصلاً زیاد نیست و تنها مسئله تصمیم خود ستاره نروژی است که کدام تیم بزرگ را برای آینده خود انتخاب کند.

 

در همین راستا نشریه موندو دیپورتیوو نیز شماره امروز خود را به ارلینگ هالند اختصاص داده است. این روزنامه کاتالانی با تیتر "حراج برای هالند" اعلام کرده که غول‌های فوتبال اروپا از جمله منچسترسیتی، رئال مادرید، چلسی، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و لیورپول به دنبال جذب ستاره نروژی هستند و در تابستان آینده با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این نشریه متعلق به ایالت کاتالونیا و شهر بارسلونا همچنین تایید کرده که بلوگرانا را نیز به دنبال راهی است تا بتواند به این رقابت وارد شده و ارلینگ هالند را به خدمت بگیرد؛ رقابتی بین غول های بزرگ فوتبال اروپا که تنها یک برنده خواهد داشت.

 

 

1653931

دیدگاه‌ها