کد خبر : 1785537 | 22 مهر 1400 ساعت 11:43 | 38.4K بازدید | 5 دیدگاه

مذاکرات خوب پیش نرفت؛

جدایی کاپیتان سوم بارسلونا قطعی شد؟

به نظر می رسد سرخی روبرتو در حال سپری کردن آخرین ماه های حضور خود در ترکیب بارسلونا است.

جدایی کاپیتان سوم بارسلونا قطعی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم اینکه خوان لاپورتا اخیرا اطمینان داد توافق برای تمدید قرارداد با سرخی روبرتو در حال نهایی شدن است، نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد مذاکرات آنطور که چند هفته قبل برنامه ریزی شده بود پیش نمی رود. قرارداد سرخی روبرتو با باشگاه بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن 2022 به پایان می رسد و اخبار حاکی از آن است که خوش بینی چندانی در مورد تداوم دوران حضور این بازیکن در استادیوم نوکمپ وجود ندارد.

 

1644254

 

روند مذاکرات متوقف شده و هیچ جلسه ای با مدیران بارسلونا برای از سرگیری این روند برنامه ریزی نشده بود. حتی اوندا سرو نیز اطمینان داد که مذاکرات به طور کامل شکست خورده و کاپیتان سوم بارسلونا می تواند در پایان فصل این باشگاه را ترک کند. خوان لاپورتا حتی در هنگام برگزاری مراسم معارقه لوک دی یونگ نیز مدعی شد تمدید قرارداد سرخی روبرتو نهایی شده، اما حالا به نظر می رسد که وضعیت کاملا تغییر کرده و شرایط آینده این بازیکن در باشگاه پیچیده به نظر می رسد.

 

اگر مدیران بارسلونا و سرخی روبرتو تا قبل از تاریخ 31 دسامبر آینده به توافق نهایی نرسند، این مدافع کناری می تواند از اول ژانویه به عنوان بازیکن آزاد با باشگاه های دیگر مذاکره کند. سرخی روبرتو اخیرا و به خصوص در دیدار مقابل بایرن مونیخ در نوکمپ از سوی هواداران بارسلونا مورد سرزنش قرار گرفت و حالا احتمال جدایی این بازیکن بیشتر از همیشه شده است.

دیدگاه‌ها