کد خبر : 1785538 | 22 مهر 1400 ساعت 12:05 | 27K بازدید | 18 دیدگاه

برونو: هرچه می‌خواهید درباره رونالدو بگویید

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد کریستیانو رونالدو همیشه تشنه رکوردشکنی است.

برونو: هرچه می‌خواهید درباره رونالدو بگویید

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو این هفته مقابل لوگزامبورگ نیز موفق به ثبت هت تریک شده و اختلاف خود در صدر جدول بهترین گلزمان تاریخ رده ملی را افزایش داد تا با اقتدار در رده اول قرار بگیرد. برونو فرناندز، هافبک پرتغالی و همبازی رونالدو در رده ملی و باشگاهی تاکید کرد توانایی این بازیکن در جایگیری و باز کردن دروازه تیم های حریف فوق العاده است.

 

1653938

 

برونو فرناندز گفت: "رونالدو مانند همیشه تشنه شکستن رکوردهای بیشتر است. رونالدو یک بار حریف بسیار جالبی به من زد. او گفت که او نیست که رکوردها را دنبال می کند، بلکه این رکوردها هستند که به دنبال این بازیکن هستند. حالا من دارم با خودم فکر می کنم که این حرف درست است. توانایی رونالدو در باز کردن دروازه حریفان و قرار گرفتن در در موقعیت مناسب در محوطه جریمه فوق العاده است.

 

هر چه می خواهید بگویید. ادعا کنید گل های رونالدو راحت است یا نه، اما بدانید در فوتبال گل آسان وجود ندارد. شما باید جایگیری مناسبی داشته و از نظر ذهنی آماده گلزنی باشید. رونالدو در موقعیت های مناسب قرار گرفته و می تواند دروازه تیم های حریف را باز کند. حتی هنگام حضور در منطقه مناسب نیز باز گلزنی راحت نیست. این ها حرف افراد مغلوب و شکست خورده است، اما رونالدو هرگز نمی بازد."

دیدگاه‌ها