کد خبر : 1785539 | 22 مهر 1400 ساعت 11:50 | 35.5K بازدید | 6 دیدگاه

پاسخ منفی به نیوکاسل به خاطر جانشینی گواردیولا

دیلی میل تایید کرد که برندان راجرز پیشنهاد نیوکاسل را رد کرده و فقط به جانشینی پپ گواردیولا در منچستر سیتی فکر می کند.

پاسخ منفی به نیوکاسل به خاطر جانشینی گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بود که تایید شد کنسرسیوم متعلق به عربستان سعودی با مدیریت بن سلمان ولیعهد سعودی، مالکیت باشگاه نیوکاسل را در اختیار گرفته است. به این ترتیب پس از 18 ماه تلاش، سعودی ها به هدف خود رسیدند و با 305 میلیون پوند توانستند سهام نیوکاسل را خریداری کنند.

 

در واقع سران عربستانی قصد دارند تحولات عظیمی در نیوکاسل ایجاد کرده و این باشگاه را به یک تیم مدعی تبدیل کنند. در این راستا طی روزهای اخیر از چندین ستاره به عنوان اهداف نقل و انتقالاتی تیم انگلیسی نام برده شده است. همچنین بعید به نظر می رسد که استیو بروس در نیوکاسل ماندنی باشد و قطعاً این باشگاه به دنبال یک سرمربی نامدار و بزرگ خواهد بود.

 

 

1546213

 

 

اخیراً گفته شده که لوسین فاوره و فرانک لمپارد اصلی ترین گزینه های نیوکاسل برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم هستند اما برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن بوده که سران عربستانی این باشگاه علاقمند به حضور سرمربی موفق لسترسیتی یعنی برندان راجرز در تیم‌شان هستند. با این حال دیلی میل در گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که این مربی پیشنهاد نیوکاسل را قبول نخواهد کرد چراکه او تنها به جانشینی پپ گواردیولا در منچستر سیتی فکر می کند و می خواهد سرمربی بعدی سیتیزن ها باشد.

دیدگاه‌ها