کد خبر : 1785541 | 22 مهر 1400 ساعت 11:52 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

احسان از بهترین گلرهای لیگ است؛

میرزاپور: بهترین تیم را روانه مسابقات خواهیم کرد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2006 شرایط تیم فولاد را در آستانه لیگ برتر خوب ارزیابی می کند.

میرزاپور: بهترین تیم را روانه مسابقات خواهیم کرد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم میرزاپور مربی گلرهای تیم فولادخوزستان درباره عملکرد روز گذشته تیمشان در دیدار دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. جای هواداران خوب خوزستانی در این دیدار خالی بود و قطعا حضور هواداران می‌تواند به زیبایی‌های فوتبال بیفزاید. این آخرین دیدار دوستانه جدی تیم ما بود و فکر می‌کنم آنچه می‌خواستیم از این دیدار به دست آوردیم. بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و فوتبال زیبا و روانی را ارائه کردند که اگر توپ‌های ما گل می‌شد می‌توانستیم با اختلاف ۲_۳ گل پیروز شویم. البته اشتباهات عجیب داوری در بازی روز گذشته نیز وجود داشت که بازیکنان مارا عصبی کرد، به هرحال این یک دیدار تدارکاتی برای ما بود.


وی افزود: در دیدار دوستانه برد و باخت اهمیت زیادی ندارد، ما باید به دنبال نقاط ضعف و قوت خود باشیم که همین موضوع نیز  انجام شده و حتما با آنالیز دقیقی که روی بازی‌های قبل داشته‌ایم سعی خواهیم کرد بهترین تیم را روانه مسابقات کنیم.


میرزاپور در خصوص عملکرد گلرهای تیم فولاد گفت: احسان از بهترین گلرهای لیگ است، روز گذشته علی‌رغم اینکه یک مصدومیت جزیی برایش پیش آمد اما با تمام توان ادامه داد و ۲_۳ عکس العمل فوق‌العاده نیز از خود به نمایش گذاشت. دو گلی که هم که دریافت کردیم به هیچ عنوان مقصر نبود اما همچنان باید در تمامی نقاط کار کنیم که بهتر شویم. البته ما سه گلر جوان وآینده دار دیگر هم داریم، غلامزاده، گلی و جلالی از محصولات آکادمی فولاد هستند و قطعا آن‌ها نیز انگیزه زیادی برای کمک به تیم و مجموعه دارند و هدف همه ما این است که بتوانیم با عملکرد و نتایج مان باعث شادی دل هوادارن خونگرم فولاد شویم.

دیدگاه‌ها