کد خبر : 1785545 | 22 مهر 1400 ساعت 12:21 | 13.1K بازدید | 3 دیدگاه

جدیدترین بروزرسانی پوچتینو درباره وضعیت راموس

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، تایید کرد که سرخیو راموس هنوز به تمرینات گروهی این تیم اضافه نشده اما به زودی این اتفاق برای او رخ خواهد داد.

جدیدترین بروزرسانی پوچتینو درباره وضعیت راموس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که سرخیو راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، این مدافع اسپانیایی بعد از سال ها و تبدیل شدن به اسطوره این باشگاه از جمع کهکشانی‌ها جدا شد و همانطور که انتظار می رفت به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و کنار فوق ستاره های این تیم تجربه کند.

 

با این حال سرخیو راموس از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع به این بازیکن اجازه نداده که او برای تیم فرانسوی به میدان برود؛ موضوعی حتی عصبانیت هواداران PSG را به همراه داشته و اخیراً رسانه های فرهادی گزارش هایی در این باره منتشر کردند.

 

 

1633402

 

 

اگرچه اخیراً گفته شد که راموس بعد از وقفه بازی‌های ملی آماده حضور در میادین خواهد بود اما حالا مائوریسیو پوچتینو صحبت های متفاوتی را درباره او مطرح کرده است. سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در این باره گفت: "متاسفانه راموس هنوز تمرینات خود را با تیم آغاز نکرده اما این اتفاق نزدیک رخ دادن است.


ما از پیشرفت او خوشحالیم. او یک قهرمان بزرگ است و کسی که نمی خواهد به ویژگی ها و استعدادهای فوتبالی خود شک کند. او در حال حاضر دوران خوبی را سپری نمی کند اما قوی است.
امیدوارم او بتواند به تیم ملی بازگردد، اما این مسئله به لوئیس انریکه مربوط می شود. راموس در بهترین حالت خود بی شک یکی از بهترین مدافعان میانی فوتبال جهان است."

دیدگاه‌ها