کد خبر : 1785548 | 22 مهر 1400 ساعت 12:29 | 15K بازدید | 5 دیدگاه

بازیکنان جذب شده فامیل من نیستند!

کریمی: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور هنوز باز نشده است

سرمربی تراکتور اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هنوز باز نشده است.

کریمی: پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور هنوز باز نشده است

به گزارش ورزش سه، فیروز کریمی در حال آماده کردن شاگردان خود برای شروع لیگ بیست و یکم است. در حالی که گفته می شد پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز شده اما سرمربی سرخ پوشان می گوید که هنوز این اتفاق رخ نداده است. او امروز در گفت و گویی که داشت به هواداران تراکتور وعده کسب نتایجی داد که از آن لذت ببرند. صحبت های فیروز کریمی در مورد شرایط تراکتور را در ادامه بخوانید:

 

 

تمرینات مان را دیر شروع کردیم

 

ما تمرینات را دیر استارت زدیم و به تبع آن، تمرینات بدنسازی هم دیر آغاز شد و این موضوع باعث شد که بازی‌های تدارکاتی هم برایمان سخت‌تر شود. وقتی تمام تیم‌ها بدنسازی را انجام داده و به اردو رفتند، ما تمرینات بدنسازی را آغاز کردیم و زمانی هم که آنان بازی‌های دوستانه را انجام داده و تمام کردند، ما وارد بازی‌های تدارکاتی شدیم. معتقدم تراکتور در مراحل آماد‌ه‌سازی، یک پله از سایر رقباء عقب است.

 

 

با داشته‌های کنونی وارد مسابقات می‌شویم

 

کریمی با اشاره به دو بازی تدارکاتی تراکتور در اردوی تهران، توضیح داد: این بازی‌ها با تلاش سرپرست تیم تدارک دیده شد. به هر حال با داشته‌های کنونی وارد مسابقات می‌شویم. آن نفراتی که می‌توانستیم در بازار نقل و انتقالات صید کنیم، همین افراد هستند.

 

 

بازیکنان جذب شده فامیل من نیستند!

 

وی با تأکید بر اینکه هیچ کدام از بازیکنان جذب شده فامیل من نیستند، گفت: تراکتور تیم معمولی و کمی نیست، بلکه تیمی مردمی، ریشه‌دار و با هواداران میلیونی است. برخی‌ها با حرف‌های بچگانه همچون نسبت دادن ارتباطات فامیلی به افراد، کادر را دل زده نکرده و عاملی برای افول تیم نباشند.

 

 

تراکتور در آستانه یک دو راهی است

 

تراکتور در آستانه یک دو راهی است. یک راه این هست که ما اعتبار تراکتور را برمی‌گردانیم و یا اینکه با وارد شدن به حواشی، راهی را طی می‌کنیم که خیلی از تیم‌های مردمی طی کرده‌اند. من با خیلی از این تیم‌های مردمی کار کردم، به عنوان مثال حدود 15 هزار هوادار در تمرینات تیم‌ استقلال اهواز شرکت می‌کردند.  هواداران یقین داشته باشند که ما تمام تلاش را انجام می‌دهیم.  تراکتور تیمی با نیم قرن تاریخ و میلیون‌ها عاشق است. هواداران اجازه ندهند عده‌ای داخل‌شان رخنه کنند. ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و رقبایی را شکست خواهیم داد که هواداران لذت ببرند.

 

 

پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشده است!

 

سرمربی تراکتور در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی تیم، توضیح داد: همچنان پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز نشده است؛ اما تلاش‌های زیادی از مدت‌ها قبل در این راستا انجام شده و بر اساس گفته‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی به زودی باز می‌شود.

دیدگاه‌ها