کد خبر : 1785566 | 22 مهر 1400 ساعت 17:38 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای کالچو مرکاتو

نه یووه نه اتلتیکو، بازگشت موراتا به لیگ برتر

به نظر می رسد آینده آلوارو موراتا در لیگ برتر انگلیس باشد.

نه یووه نه اتلتیکو، بازگشت موراتا به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، موراتا در سال 2020 با قراردادی قرضی در سال 2020 از اتلتیکو مادرید بار دیگر به تورین برگشت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند. بیانکونری در ابتدا 20 میلیون یورو برای قرارداد قرضی دو ساله او پرداخت کرده اما می‌تواند با پرداخت 35 میلیون یوروی دیگر این قرارداد را در انتهای فصل جاری دائمی کند. اتفاقی که بعید به نظر می رسد.

 

 

1653964

 

 

بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که یوونتوس قصد دارد دوشان ولاهوویچ را به اولویت خرید خود در تابستان سال آینده تبدیل کند.

گاتزتا دلو اسپورت نیز اضافه کرده که مائورو ایکاردی نیز جز گزینه‌ای بانوی پیر برای تقویت خط حمله خود پس از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان است. احتمال دارد که مدیران این باشگاه حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این مهاجم آرژانتینی اقدام کنند.

در واقع هرچند موراتا مورد اعتماد مکس آلگری مربی یوونتوس قرار دارد ولی هدف سران باشگاه حفظ او نیست و باید به اتلتیکو برگردد. در اسپانیا معتقدند اتلتیکو هم تمایلی برای حفظ موراتا ندارد و به فروش او فکر می کند. 

 

 

1620543

 

 

طبق ادعای کالچومرکاتو، موراتا که نه در یووه و نه در اتلتیکو جایی ندارد، احتمالا راهی تاتنهام خواهد شد. سران باشگاه لندنی که معتقدند هری کین را تابستان بعد از دست خواهند داد، قصد دارند موراتا را با 35 میلیون یورو جایگزین او کنند. موراتا دورانی ناموفق در لیگ برتر با پیراهن چلسی داشت ولی شاید در تاتنهام اوضاع برای او متفاوت باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها