کد خبر : 1785570 | 22 مهر 1400 ساعت 15:12 | 56.2K بازدید | 11 دیدگاه

وضعیت اورژانسی کاپیتان

جلسه فوری مدیر برنامه‌های راموس با مدیر PSG

رنه راموس امروز با لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت و گویی یک ساعته داشت.

جلسه فوری مدیر برنامه‌های راموس با مدیر PSG

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس سال 2021 تنها در 4 بازی برای رئال به میدان رفته و یورو 2020 را هم با تصمیم لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا از دست داد. او پس از عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، از رئال جدا شد و به پی اس جی پیوست. 

 

 

1653966

 

 

راموس در جریان تمرینات پیش فصل بازهم مصدوم شد و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. در حالی که به نظر می رسید او کاملا بهبود پیدا کرده و وارد فهرست بازی برابر آنژه خواهد شد، دیروز خبر رسید که این اتفاق رخ نخواهد داد.

ابتدا گفته شد خود راموس قصد ریسک کردن ندارد ولی طبق ادعای اکیپ، تیم پزشکی پی اس جی مانع بزرگی سد راه کاپیتان سابق رئال شده است. پزشکان پی اس جی معتقدند بازگشت راموس در این مقطع ممکن است باعث شدت گرفتن مصدومیتش شود و به وی نه مجوز بازی برابر آنژه را دادند و نه سه شنبه برابر لایپزیش به میدان خواهد رفت.

 

 

1649955

 

 

طبق ادعای کانال پلاس، صبح امروز، رنه راموس برادر و ایجنت سرخیو به باشگاه پی اس جی رفته و با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه جلسه ای یک ساعته داشته است. او در مورد دلیل ممانعت تیم پزشکی از به میدان رفتن برادرش توضیح خواسته و لئوناردو هم در مورد وضعیت روحی بازیکن، سوالاتی پرسیده است.

لئوناردو اخیرا گفته بود که بی تاب بازگشت سرخیو راموس هستند و روی او بسیار حساب می کنند ولی شرایط مصدومیت های متوالی او اکنون نگرانی ها را در باشگاه پاریسی افزایش داده است.

 

طبق بیانیه امروز پی اس جی، راموس 10 روز دیگر نیز انفرادی تمرین خواهد کرد و سپس شرایط حضورش در تمرینات گروهی بررسی می شود.

دیدگاه‌ها