کد خبر : 1785575 | 22 مهر 1400 ساعت 14:18 | 40.6K بازدید | 7 دیدگاه

کرایه جت برای بازیکنان

لیورپول، یونایتد، سیتی و چلسی متحد شدند

باشگاه های لیگ انگلیس برای بازگشت سریع بازیکنان اهل آمریکای جنوبی شان، جت خصوصی کرایه کرده‌اند.

لیورپول، یونایتد، سیتی و چلسی متحد شدند

به گزارش "ورزش سه"، فشردگی بازی های دور مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی برای باشگاه های اروپایی تبدیل به یک معضل شده است. روز گذشته بازی های این هفته رئال و اتلتیکو به همین دلیل لغو شد چرا که بازیکنان زیادی از این دو تیم با تاخیر به اروپا برمی گردند.

 

 

1615960

 

 

لیگ برتری ها اما برای این قضیه تدبیر جالبی اندیشیده اند. طبق ادعای دیلی میل، 4 باشگاه منچستریونایتد، سیتی، لیورپول و چلسی توافق کرده اند که یک جت خصوصی را اجاره کنند تا بازیکنان اهل آمریکای جنوبی شان، سریعا به انگلیس بازگردند.

 

 

1622635

 

 

در بازی بامداد فردای برزیل-اروگوئه، 9 بازیکن لیگ برتری حضور دارند که برای 4 تیم فوق و نیز لیدز و استون ویلا بازی می کنند. فرد و کاوانی برای یونایتد، ادرسون و ژسوس برای سیتی، آلیسون و فابینیو برای لیورپول، تیاگو سیلوا برای چلسی و نیز داگلاس لوئیز و رافینیا برای استون ویلا و لیدزیونایتد که این دو بازیکن نیز به ستاره های چلسی، لیورپول، یونایتد و سیتی در جت ملحق خواهند شد.

 

 

1605701

 

 

تاتنهام نیز برای 4 بازیکن خود داوینسون سانچز کلمبیایی، کریستین رومرو و جیوانی لوسلسوی آرژانتینی و امرسون رویال برزیلی جت خصوصی کرایه کرده؛ ولی همه این بازیکنان بدون استراحت کافی به بازی های این هفته لیگ برتر خواهند رسید و شاید مربیان روی حضورشان در ترکیب اصلی ریسک نکنند.

 

 

1576358

دیدگاه‌ها