کد خبر : 1785577 | 22 مهر 1400 ساعت 14:54 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت 16 روزه تا دریافت مجوز آسیایی

روزنامه الریاضیة عربستان نوشت که تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تا پایان اکتبر فرصت دارند تا مجوز حضور در این پیکارها را دریافت کنند.

فرصت 16 روزه تا دریافت مجوز آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیة عربستان خبر داد که تیم های باشگاهی برای کسب مجوزات لازم جهت حضور در رقابت های قاره ای از جمله لیگ قهرمانان آسیا، تا پایان اکتبر و به مدت 16 روز فرصت دارند تا با ارسال مدارک خود، مجوز حرفه ای گری خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند.

 

این روزنامه نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اعطای این مجوز، یک سری معیارها را مدنظر قرار داده است که یکی از مهمترین موراد آن، تسویه حساب های مالی است. الریاضیة نوشت چنانچه تیمی که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده اما موفق به دریافت مجوز آسیایی نشود، تیم های رتبه های پایین تر می توانند با ارسال مدارک خود، به جای آن تیم وارد رقابت های ACL شوند.

 

1653977

 

الریاضیة نوشت در عربستان که دارای 4 سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیاست (تیم قهرمان جام حذفی و 3 تیم نخست لیگ)، تیم های چهارم تا هشتم در جدول رده بندی فصل گذشته قادر خواهند بود مجوز آسیایی خود را دریافت کنند تا در صورت حذف یک یا چند تیم از 4 تیم نخست جدول رده بندی لیگ قبل، راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 

بدین ترتیب تیم های ایرانی پرسپولیس، فولاد، سپاهان و استقلال که موفق شده اند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند، تا 16 روز دیگر فرصت دارند مجوز آسیایی خود را دریافت کنند در غیر اینصورت (چنانچه قانون عربستان در ایران نیز اجرا شود)، سهمیه این تیم ها به رتبه های چهارم تا هشتم لیگ بیستم داده می شود.

 

1653976

دیدگاه‌ها