کد خبر : 1785587 | 22 مهر 1400 ساعت 16:36 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

ادوین فن درسار

دی‌لیخت بسیار باارزش است، رونالدو شگفت زده‌ام کرد

ادوین فن درسار معتقد است برخی انتقادات از ماتایس دی لیخت عیرمنصفانه است. او در مورد بازگشت رونالدو به منچستر هم صحبت کرد.

دی‌لیخت بسیار باارزش است، رونالدو شگفت زده‌ام کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق العاده با آژاکس و رسیدن با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ماتایس دی لیخت دوخته شد اما نهایتاً یوونتوس گوی سبقت را از سایر رقبا را ربود و با 85.5 یک میلیون یورو موفق به جذب مدافع هلندی شد.

دی لیخت در ماه‌های ابتدایی حضور خود در بیانکونری عملکرد پر انتقادی را ارائه داد و بسیار پر نوسان ظاهر شد اما رفته رفته توانست با شرایط کار در فوتبال ایتالیا کنار بیاید و حالا می توان گفت به فرم ایده‌آل خود در یوونتوس رسیده هرچند هنوز منتقدانی در رسانه ها دارد.

 

 

1602707

 

 

ادوین فن‌درسار، رئیس باشگاه آژاکس که سال‌ها گلر یووه و منچستریونایتد بود، در خصوص انتقاداتی که به مدافع هلندی یوونتوس مطرح است، به توتو اسپورت گفت:« دی لیخت در یوونتوس توسط دو استاد همچون جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی احاطه شده، اما با این وجود همچنان زیاد فرصت بازی پیدا می‌کند. ارزش ماتایس غیرقابل‌ انکار است، اما فراموش نکنیم که او بازیکنی 22 ساله است.

البته برخی انتقادات طبیعی و بخشی از فوتبال است، اما دی لیخت عاشق چالش‌هاست. ماتایس بازیکنی سطح بالاست و ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارد. او سخت کار می‌کند تا پیشرفت کند. اگر دی لیخت در زمین تمرین نباشد، می‌توانید او را در سالن ورزشی پیدا کنید.»

 

 

1649869

 

 

فن‌درسار درباره رونالدو برنده پنج توپ طلا که در تابستان به حضور سه‌ ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد بازگشت، گفت:« انتظار جدایی رونالدو از یوونتوس را نداشتم. کریس مرا غافلگیر کرد، اما دیدن او در اولدترافورد با پیراهن شیاطین سرخ همیشه فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها