کد خبر : 1785612 | 22 مهر 1400 ساعت 19:11 | 34.3K بازدید | 5 دیدگاه

نورآباد ممسنی می‌تواند قطب فوتبال ایران شود

حسینی: بازی با استقلال سخت است اما...

سید محمد حسینی مدافع جوان نورآبادی می‌گوید هوادار سورپرایز این فصل لیگ برتر خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، سید محمد حسینی مدافع وسط تیم فوتبال هوادار در خصوص حضور در این تیم گفت: این فصل نیز با توجه به پیشنهادهایم تصمیم گرفتم که با افتخار زیر نظر آقای عنایتی کار کنم و امیدوارم که بتوانم جواب اعتماد ایشان را به خوبی بدهم.

 

حسینی که سابقه بازی در تیم‌های نفت مسجدسلیمان، استقلال خوزستان و ماشین‌سازی را دارد، در خصوص دیدار هفته اول برابر استقلال گفت: همیشه بازی‌های اول لیگ سخت هستند چرا که تیم‌ها بازی زیادی انجام نداده‌اند و از هم شناخت بسیاری ندارند، دیدار مقابل استقلال قطعا برای هر تیمی سخت است اما ما تیم جوان، با انگیزه و با هدفی داریم که امیدوار هستیم بتوانیم سورپرایز لیگ باشیم. قطعا با حضور آقای عنایتی و کادرفنی با تجربه ای که حضور دارد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و سعی می‌کنیم که در زمین حرف‌های خود را بزنیم.

 

 

1654038

 


مدافع جوان تیم هوادار که اصالتا اهل نورآباد ممسنی است، در خصوص تعداد بازیکنان زیاد این شهر کوچک در لیگ برتر گفت: من در گچساران بزرگ شده‌ام اما اصالتا نورآبادی هستم، سید محمدرضا بازیکن سپاهان که پسر دایی من است و فکر می‌کنم خانوادگی می‌توانیم یک تیم فوتبال را تأمین کند(خنده). نورآباد می‌تواند یک قطب در فوتبال ایران بشود ساسان انصاری، احسان مرادیان، سروش رفیعی، حسن جعفری، شهرام گودرزی، خالد شفیعی و ... همه از بازیکنان نورآبادی با استعداد و موثر تیم هایشان هستند و قطعا اگر هر تیمی استعدادیاب‌هایش را به نورآباد بفرستد می‌تواند چند بازیکن خوب و مستعد را شناسایی کند.

دیدگاه‌ها