کد خبر : 1785616 | 22 مهر 1400 ساعت 19:25 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم فصل را با برد شروع کنیم؛

نقی‌زاده: یک‌سال قبل قرار بود به اینجا بیایم

هافبک آلومینیوم امیدوار است در نخستین بازی فصل مقابل شهرخودرو به برتری برسند.

نقی‌زاده: یک‌سال قبل قرار بود به اینجا بیایم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده درباره شرایط آلومینیوم اظهار کرد: تمرینات خیلی پرفشار و سختی داشتیم و در اردوی تهران دو نوبت تمرین می‌کردیم تا آماده‌تر شویم. تمرینات تیم ما تقریبا دیر شروع شد و از طرف دیگر بازیکنان جدید زیادی آمدند که بخاطر همین مسائل یک مقدار نیاز به زمان داریم تا هماهنگ‌تر شویم.

 

بازیکن سابق مس رفسنجان که فصل خوبی در این تیم سپری کرده بود، ادامه داد: خدا را شکر آلومینیوم از هر نظر شرایط خوبی دارد و همه بچه‌ها با روحیه کنار هم کار می‌کنیم؛ فقط همان بحث هماهنگی بازیکنان بود که الان بهتر شده و ان‌شاالله تا شروع لیگ و هفته‌های ابتدایی فصل به شرایط خوبی می‌رسد تا تیم با تمام توان مقابل حریفان بازی کند.

 

 

 

1654047

 

 

هافبک جدید آلومینیوم درباره انتخاب این تیم عنوان کرد: من قرار بود یک‌سال قبل به اینجا بیایم و از اعتماد دوباره آقای خطیبی که سرمربی کاربلدی است، تشکر می‌کنم. شرایط طوری رقم خورد که پس از مس رفسنجان و تراکتور به اراک بیایم و برای هواداران این شهر بازی کنم. آلومینیوم ساختار درستی دارد و از طرف دیگر بازیکنان ما همدل هستند و خوشحالم چنین انتخابی داشتم.

 

نقی‌زاده در خصوص نخستین بازی فصل آلومینیوم ابراز کرد: مطمئنا کار راحتی مقابل شهرخودرو نداریم. آنها بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارند که می‌خواهند در خانه برنده شوند ولی تیم ما هم انگیزه خیلی زیادی دارد تا فصل را به بهترین شکل و با پیروزی در مشهد شروع کند و به شرایط روحی خوبی برسد.

دیدگاه‌ها