کد خبر : 1785623 | 22 مهر 1400 ساعت 20:00 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

رقابت رم و بارسلونا برای جذب هافبک گلادباخ

بارسلونا و رم رقابت نزدیکی برای جذب دنیس زکریا، هافبک بروسیا مونشن گلادباخ، دارند.

رقابت رم و بارسلونا برای جذب هافبک گلادباخ

به گزارش "ورزش سه"، این ملی‌پوش سوییسی در چند فصل اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب بروسیا مونشن گلادباخ به نمایش گذاشته و همین باعث شده که توجه چند باشگاه برتر اروپایی به این بازیکن جلب شود.

قرارداد این بازیکن با مونشن گلادباخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و به همین دلیل ممکن است این باشگاه آلمانی اقدام به فروش او در ماه ژانویه کند تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جلوگیری کند.

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که باشگاه بارسلونا یکی از گزینه‌های اصلی جذب زکریا به حساب می‌آید. با این حال شرایط مالی کاتالان‌ها طوری نیست که آنها بتوانند هزینه قابل توجهی را برای خرید بازیکنی جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی پرداخت کنند و به همین دلیل شاید ترجیح بدهند که تا پایان فصل صبر کرده و این بازیکن را در تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

 

1654056

 

برخی منابع خبری ایتالیایی مانند توتومرکاتو وب نیز مدعی شده‌اند که مسئولان رم شرایط زکریا را به دقت زیرنظر دارند و مایل هستند پیشنهاداتی را به صورت رسمی برای جذب او ارائه کنند. به نظر می‌رسد که مذاکراتی نیز در این زمینه آغاز شده و به احتمال زیاد پیشنهاد این باشگاه ایتالیایی به بروسیا مونشن گلادباخ مبلغی در حدود پنج تا شش میلیون یورو به علاوه بند پاداش در ماه ژانویه است.

اگر رم قصد جدی برای جذب این هافبک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد، به احتمال زیاد بارسلونا شانس زیادی برای رقابت با آنها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها