کد خبر : 1785631 | 22 مهر 1400 ساعت 21:50 | 63.8K بازدید | 42 دیدگاه

رونالدو: بنزما بهترین گزینه برای توپ طلاست

رونالدو نازاریو، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است که توپ طلای 2021 باید به کریم بنزما داده شود.

رونالدو: بنزما بهترین گزینه برای توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته فهرست 30 نفره نامزدهای دریافت جایزه ارزشمند توپ طلای 2021 اعلام شد و بسیاری باور دارند که این جایزه باید برای هفتمین بار به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، اهدا شود.

برخی دیگر نیز معتقد هستند که جورجینیو و انگولو کانته، دو هافبک درخشان چلسی، در یک سال اخیر جز مدعیان اصلی دریافت توپ به حساب می‌آیند، خصوصا که جورجینیو موفق شد علاوه بر لیگ قهرمانان، قهرمانی در رقابت‌های یورو 2020 را نیز تجربه کند.

روبرت لواندوفسکی نیز گزینه دیگری است که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. او رکورد نزدیک به 50 ساله گلزنی در بوندسلیگا را در این سال شکست و این در حالی است که بسیاری باور دارند که در صورت برگزاری این مراسم در سال گذشته، بدون شک توپ طلا به او تعلق داشت.

 

1654072

 

با این حال، رونالدو نازاریو باور دارد که این جایزه باید به آخرین بازیکن در بین پنج مدعی اصلی دریافت آن اهدا شود که کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، است.

جوان‌ترین بازیکنی که موفق به دریافت این جایزه شده با انتشار پستی در فیس بوک نوشت:« بدون شک انتخاب من برای توپ طلا، بنزما است. بهترین مهاجم و کسی که به مدت 10 سال در بالاترین سطح قرار داشته و قهرمان بوده است. شما اینطور فکر نمی‌کنید؟»

بنزما در غیاب کریستیانو رونالدو به بازیکنی بسیار مهم در ترکیب رئال مادرید در چند سال گذشته تبدیل شده و حالا گلزن اصلی این تیم به حساب می‌آید. جدایی سرخیو راموس در این تابستان فشار بیشتری را بر دوش این بازیکن فرانسوی اضافه کرد. او در یک سال اخیر 35 گل برای باشگاه و تیم ملی کشورش به ثمر رسانده و به فرانسه کمک کرد که قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.

دیدگاه‌ها