کد خبر : 1785639 | 22 مهر 1400 ساعت 23:31 | 152.5K بازدید | 16 دیدگاه

واکنش‌ها به تمرین هالند: ساختگی است! (عکس)

ویدیویی از تمرینات ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، منتشر شده که واکنش‌های بسیاری را در بین فوتبال‌دوستان به همراه داشته است.

واکنش‌ها به تمرین هالند: ساختگی است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ویدیو منتشر شده از این ستاره نروژی که از عصر امروز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، هالند مهارت عجیبی را به نمایش گذاشته است.

حتی گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، نیز نسبت به این ویدیو واکنش نشان داده که اولین بار توسط صفحه انگلیسی زبان بوندسلیگا منتشر شد. در این ویدیوی کوتاه می‌توان این مهاجم دورتموند را دید که سه توپ فوتبال را روی یکدیگر قرار می‌دهد که به خودی خود کار دشواری است.

او سپس هر کدام از این توپ‌ها را به گوشه بالای دروازه پیش رویش شوت می‌کند که یکی پس از دیگری با دقتی باورنکردنی زده شده و وارد دروازه می‌شوند.

 

1654085

 

برخی از افراد باور دارند که چنین مهارتی باورنکردنی است و در نتیجه احتمالا تصاویر منتشر شده از این تمرینات نیز با مهارت‌های فیلمبرداری تهیه شده است.

یکی از کاربران در واکنش به این ویدیو نوشت:« چنین چیزی واقعی نیست، فقط یک ادیت حرفه‌ای می‌تواند این ویدیو را درست کرده و سه توپ را روی هم قرار دهد. به همین دلیل است که او بین هر شوت سه ثانیه صبر می‌کند تا کار ادیت آسان‌تر شود.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« واقعی بودن این ویدیو به اندازه واقعی بودن بابانوئل است.»

با این حال اگر این ویدیو از سوی تیم شبکه‌های اجتماعی بوندسلیگا ساخته شده باشد، به خوبی توانسته لینه‌کر را فریب دهد. این برنده کفش طلای جام جهانی 1986 با شکلک تعجب نسبت به این فیلم واکنش نشان داد. او تنها کسی نبود که این ویدیو را باور کرده و در صفحه توییترش به اشتراک گذاشت، بلکه صفه بلیچر ریپورت نیز توییتی در این باره داشت که 21 هزار لایک گرفت.

 

دیدگاه‌ها