کد خبر : 1785640 | 22 مهر 1400 ساعت 23:50 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

ژیرو: شاید بهترین نباشم اما پشتکار کم‌نظیری دارم

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، از داشتن پشتکاری که بسیاری از افراد از آن بهره‌مند نیستند ابراز خوشحالی کرد.

ژیرو: شاید بهترین نباشم اما پشتکار کم‌نظیری دارم

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 35 ساله تابستان امسال با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو از چلسی جدا شده و به میلان پیوست. او آغاز درخشانی نیز در این تیم داشت و موفق شد در سه بازی دو گل به ثمر برساند.

ژیرو در گفتگو با نشریه میرر اظهار داشت:« داستان زندگی من اینطور بوده که بسیاری از مردم می‌پرسند که آیا من فکر می‌کنم دستکم گرفته شده‌ام. به نظر من بخشی از این موضوع به این دلیل است که مهاجم نوکی نیستم که بسیاری از بازیکنان جوان رویای مهارتم را داشته باشند. اما مهمترین نکته این است که بسیار موثر باشی. چون به عنوان یک مهاجم توسط آمارهایت و تعداد گل‌هایی که زدی قضاوت می‌شوی و من از این خوشحالم که پرسینگی انجام می‌دهم که بسیاری دیگر قادر به انجامش نیستند. این برایم بسیار مهم است.»

1638718

 

این مهاجم فرانسوی در ادامه اضافه کرد:« اما به عنوان یک مهاجم، شما همیشه با آمارها مورد قضاوت قرار می‌گیرد و وقتی به گذشته نگاه می‌کنم به خودم می‌گویم که بسیار سپاسگزار خدا هستم که در زمین بودم و از زندگی حرفه‌ای خودم لذت بردم، او همیشه در کنارم بود و به من کمک کرد که تصمیمات درست بگیرم. من قهرمانی‌های بسیاری کسب کردم که هرگز در آغاز راه تصورش را نمی‌کردم. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم بسیار به خودم افتخار می‌کنم.»

ژیرو در 110 بازی برای تیم ملی فرانسه 46 گل به ثمر رسانده و در دوران حضورش در لیگ برتر در دو تیم آرسنال و چلسی نیز در 255 بازی 90 گل زد. او در مسابقات اروپایی نیز موفق شد در 69 بازی 35 بار دروازه حریفان را باز کرده و 11 پاس گل نیز ارسال کند.

دیدگاه‌ها