کد خبر : 1785676 | 23 مهر 1400 ساعت 11:51 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارکیزیو:

یوونتوس باید از نخریدن دوناروما پشیمان باشد

کلودیو مارکیزیو، اسطوره یوونتوس، معتقد است که این باشگاه باید از نخریدن جانلوییجی دوناروما پشیمان باشد.

یوونتوس باید از نخریدن دوناروما پشیمان باشد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دوناروما با میلان در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست.

پیش از نهایی شدن انتقال این بازیکن به پایتخت فرانسه، صحبت‌های بسیاری درباره احتمال پیوستن او به یوونتوس به گوش می‌رسید اما این انتقال در نهایت عملی نشد تا شزنی همچنان دروازه‌بان شماره یک بانوی پیر بماند.

مارکیزیو در این باره به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« جیجو قهرمان است و می‌توانست به ایجاد گروهی از بازیکنان ایتالیایی که همیشه برای یوونتوس از اهمیت زیادی برخوردار بوده کمک کند. دوناروما، مانوئل لوکاتلی، فدریکو کیه‌زا، فدریکو برناردسکی جز این افراد هستند. او می‌توانست آخرین عضو از تغییر نسلی باشد که بسیار نزدیک است و زمانی به طور کامل انجام خواهد شد که لئوناردو بونوچی و جورجو کیه‌لینی بازنشسته شوند.»

 

1648727

 

این هافبک سابق یووه پیش از این سابقه بازی در کنار دیبالا در یوونتوس را دارد و باور دارد که این بازیکن می‌تواند قدم رو به جلویی در این تیم بردارد. او در این باره اظهار داشت:« اگر او قراردادش را تمدید کند، خوشحال خواهم شد. بازیکنان کمی با کیفیت او وجود دارند. او باید تلاشش را در تیم افزایش دهد و در بازی‌ها ثبات بیشتری داشته باشد. خودش نیز به خوبی از این موضوع مطلع است.»

قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در سال 2022 به پایان می‌رسد و انتظار می‌رود که او به زودی قراردادش را با این تیم تمدید کند. گفته می‌شود با امضای قرارداد جدید، این بازیکن پس از دلیخت بیشترین دستمزد را در بین تمامی بازیکنان حاضر در یووه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها