کد خبر : 1785682 | 23 مهر 1400 ساعت 12:40 | 38.7K بازدید | 22 دیدگاه

پیش بینی جالب و عجیب یک ابر رایانه؛

قهرمان لیگ برتر انگلیس مشخص شد! (عکس)

یک ابر رایانه جدول این فصل لیگ برتر انگلیس را پیش بینی کرده است.

قهرمان لیگ برتر انگلیس مشخص شد!  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حال حاضر در جدول لیگ برتر انگلیس چهارم است و با منچسترسیتی رتبه سومی، اورتون رده پنجمی و برایتون که در رده ششم قرار دارد، هم امتیاز است.
اگرچه شاگردان اوله گونار سولسشر تنها دو امتیاز با چلسی صدر جدولی فاصله دارند اما یک ابر رایانه نه تنها آنها را از کورس قهرمانی کنار گذاشته بلکه شانسی برای حضور شیاطین سرخ در جمع چهار تیم بالای جدول نیز قائل نیست.

 

 

1654162

 

 

در واقع صفحه فوتبال وب پیش بینی کرده که منچستریونایتد فصل 22-2021 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را با 70 امتیاز به پایان خواهد رساند و نهایتاً در رده پنجم جدول قرار می گیرد؛ درست هم امتیاز با وستهام که به خاطر بحث تفاضل گل رده ششم جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

 

اما نکته قابل توجه و چشمگیر این پیش‌بینی به تیم تازه صعود کرده برنتفورد برمی‌گردد. بر این اساس برنتفورد در پایان فصل 74 امتیاز کسب خواهد کرد و بالاتر از منچستر یونایتد در رده چهارم قرار می‌گیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می کند.

 

در مورد سه مدعی دیگر نیز پیش بینی جالبی انجام شده است. بر این اساس شاگردان پپ گواردیولا در پایان فصل موفق به کسب 76 امتیاز خواهند شد و در رده سوم قرار می‌گیرند. لیورپول کار را 89 امتیاز و نایب قهرمانی به پایان می‌رساند و بالاخره چلسی با آمار خیره کننده 99 امتیاز قهرمانی لیگ برتر انگلیس را از آن خود خواهد کرد. بر اساس ادعای این ابر رایانه شاگردان توماس توخل تا پایان فصل تنها یک شکست را تجربه خواهند کرد.

 

اورتون و برایتون به ترتیب هفتم و هشتم را به خود اختصاص می‌دهند، در حالی که استون ویلا نهم می شود و وولوز در این فصل مقام دهم را کسب خواهد کرد. نکته عجیب دیگر این که شاگردان برندان راجرز فصل را با رتبه یازدهمی به اتمام خواهد رساند.

 

در اولین فصل حضور نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام، این باشگاه در رده دوازدهم قرار می گیرد و آرسنال، رقیب لندنی آن ها با همین تعداد امتیاز (43) در رده سیزدهم قرار خواهد گرفت.

 

 

1654161

 

 

مشخص نیست که نیوکاسل با سران جدید و عربستانی خود چه تغییر و تحولاتی خواهد داشت اما بر اساس  پیش‌بینی انجام‌شده آنها نهایتاً از سقوط به چمپیونشیپ خواهند گریخت. همچنین برنلی، ساوتهمپتون و نوریچ نیز به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.

 

البته این تنها یک پیش بینی توسط یک ابر رایانه است؛ از آن نوع پیش بینی هایی که قبل از این و در فصول گذشته نیز توسط ابر رایانه ها انجام شده بود که در برخی موارد درست از آب در آمده بودند و در برخی دیگر نه.

 

 

1654163

دیدگاه‌ها