کد خبر : 1785687 | 23 مهر 1400 ساعت 13:07 | 30.6K بازدید | 19 دیدگاه

خوشبینی باشگاه مادریدی

امباپه، رئال را با یک دنیا پول هم عوض نمی‌کند

قضیه تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی این روزها سوژه داغ رسانه های فرانسوی و اسپانیایی است.

امباپه، رئال را با یک دنیا پول هم عوض نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه تابستان امسال قصد جدایی از پی اس جی را داشت و این مساله را جولای(تیرماه) نیز به اطلاع سران باشگاه رسانده بود. ستاره فرانسوی اخیرا اعتراف کرد که زودتر قضیه جدایی اش را مطرح کرده بود تا پی اس جی در راه پیدا کردن جانشین به مشکل برخورد نکند. در حالی که تنها کمتر از یک سال از قرارداد امباپه باقیمانده اما در نهایت باشگاه پاریسی حاضر به مذاکره با رئال مادرید نشد و هر دو پیشنهاد 160 و 180 میلیون یورویی رئال را بی پاسخ گذاشت.

 

 

1654170

 

 

مسئولان باشگاه معتقدند، قادر هستند تا امباپه را به تمدید راضی کنند و دیروز نیز لوپاریزین نشریه نزدیک به پی اس جی فاش ساخت که 170 میلیون یورو از سوی دولت قطر برای جبران خسارت های اقتصادی ناشی از کرونا به حساب باشگاه واریز شده است و این رقم، کمک بزرگی نیز برای تمدید قرارداد با امباپه خواهد بود.

طبق ادعای لوپاریزین، پی اس جی حاضر است 50 میلیون یورو خالص در سال به امباپه پیشنهاد بدهد که باعث خواهد شد ستاره جوان از حیث دستمزد بالاتر از لیونل مسی و نیمار قرار بگیرد.

 

 

1651038

 

 

در واکنش به این خبر، نشریه مادریدی آاس امروز ادعا کرد که سران رئال کاملا آسوده خاطرند و اطمینان دارند که امباپه تصمیمش را در مورد جدایی گرفته و از ژانویه بدون مشکل می توانند با وی برای تابستان قرارداد ببندند.

رئال معتقد است برای امباپه تمام پول های دنیا نیز اهمیتی ندارد و او هدفی جز درخشیدن در مادرید ندارد. کمتر از سه ماه دیگر مشخص می شود که خوشبینی رئال مادرید تا چه اندازه درست بوده است.

دیدگاه‌ها