کد خبر : 1785695 | 23 مهر 1400 ساعت 14:28 | 41.6K بازدید | 12 دیدگاه

انتقام زیدان از نیوکاسل پس از 25 سال!

پاسخ رد زیدان به مربیگری نیوکاسل 25 سال پس از آن رخ داد که باشگاه انگلیسی حاضر نشده بود 2 میلیون یورو هزینه جذب او را از بوردو متقبل شود.

انتقام زیدان از نیوکاسل پس از 25 سال!

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت رسمی مالکان عربستانی و جدید باشگاه نیوکاسل آغاز شده و تردیدی وجود ندارد که آنها از همین ابتدا به دنبال جذب نام های بزرگ می روند. در حال حاضر استیو بروس هدایت نیوکاسل را بر عهده دارد، اما خود این سرمربی نیز اخیرا اعتراف کرد اخراج از این باشگاه را دور از ذهن نمی بیند و احتمالا به زودی این اتفاق رخ خواهد داد. به نظر می رسد گریم جونز، کمک مربی فعلی باشگاه به صورت موقت مسئولیت فنی نیوکاسل را بر عهده می گیرد و هیئت مدیره جدید برای توافق با یک سرمربی مشهور اقدام خواهند کرد.

 

 

1607397

 

نشریه میرر هفته پیش در گزارشی مدعی شد احتمال حضور زین الدین زیدان، سرمربی نامدار و فرانسوی روی نیمکت نیوکاسل وجود دارد. در بین گزینه های مشهور فعلی فوتبال جهان، شاید تنها زیدان و آنتونیو کونته بدون تیم باشند و مالکان جدید نیوکاسل می خواهند برای طی کردن سریع السیر مسیر پیشرفت و تبدیل شدن به یک تیم مدعی، مسئولیت هدایت خود را به زیزو بسپارند.

 

طبق ادعای اکیپ، این درخواست از سوی زیزو رد شده است و او ترجیح می دهد فعلا به دور از دنیای مربیگری به استراحت بپردازد. زیدان رویای هدایت تیم ملی فرانسه را در سر دارد و احتمالا برای این مهم باید تا پایان جام جهانی 2022 نیز صبر کندt یعنی زمانی که قرارداد دیدیه دشان به اتمام خواهد رسید.

 

 

1654180

 

 

سال 1996 زمانی که زیدان قصد جدایی از بوردو را داشت، شایعاتی مبنی بر انتقالش به نیوکاسل منتشر شده بود ولی مالک وقت باشگاه گفت که وقتی ما تیم شروود را در اختیار داریم، دیگر چه نیازی به زیدان است؟

نیوکاسل را در آن مقطع کوین کیگان هدایت می کرد و دو سال متوالی نایب قهرمان لیگ برتر شده بود. جذب زیدان تنها دو میلیون یورو هزینه داشت ولی نیوکاسل حاضر به قبول این ریسک نشد. زیدان سپس به یوونتوس رفت و تاریخ‌سازی او در فوتبال از همان زمان شروع شد.

 

 

دیدگاه‌ها