کد خبر : 1785731 | 23 مهر 1400 ساعت 15:40 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

گزارش جالب خبرگزاری کره ای از جدال ایران-کره

خبرنگاران کره ای نیز در ورزشگاه آزادی حاضر بودند و دیدار تیم ملی کشورشان برابر ایران را پوشش دادند.

گزارش جالب خبرگزاری کره ای از جدال ایران-کره

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه تیم های ایران و کره جنوبی از دور مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند و بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید. در این بازی ابتدا کره توسط هونگ سونگ مین به گل رسید ولی علی رضا جهانبخش توانست کار را به تساوی بکشاند.

 

لی سونگ مین خبرنگار هبرگزاری یوهانپ نیوز کره در ورزشگاه آزادی حاضر بود و گزارشی جالب از این بازی منتشر کرده است.

 

 

1654226

 

او در مورد این بازی نوشته است:« دیدار ایران و کره بدون شک نقطه عطف مرحله مقدماتی جام جهانی بود. دیداری که در ورزشگاه ازادی به انجام رسید جایی که به آن مامن فوتبال ایران گفته می شود.ظرفیت این ورزشگاه هشتاد هزار نفر است ولی بعضا شاهد حضور هواداران روی پله ها نیز هستیم و در این صورت گنجایش به یکصد هزار نفر افزایش می یابد.

 

 

1654231

 

 

به دلیل پاندمی کرونا اما بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شد ولی صدها پلیس در ورودی ورزشگاه مسئولیت کنترل امور را برعهده داشتند. تنها خبرنگاران و افراد وی آی پی اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند و در کنار خبرنگاران کره ای بازی را به نظاره نشستند.

 

 

1654223

 

1654233

 

 

یک پرچم بزرگ ایران روی سکوهای خالی از تماشاگر گذاشته شده بود. پرچم بزرگ کره نیز روی جایگاه نیمکت ذهیره های این تیم به چشم می خورد.

 

 

1654224

 

 

ذخیره ها روی صندلی های ورشگاه نظاره گر بازی بودند.

 

فوتبل محبوب ترین ورزش در ایران است و در چنین روزی بزرگی و در غیاب تماشاگران، روزنامه نگاران، عکاسان و خبرنگاران، روز کاری مهمی در پیش داشتند

بیش از صد رسانه برای پوشش این بای درخواست داده بودند و یک عکاس زن ایرانی نیز در ورشگاه حضور داشت. در حالی که ورود بانوان به ورشگاه های اران ممنوع است.

 

1654234

 

1654227

 

1654228

 

 

بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید در حالی که خبرنگاران ایرانی از نتیجه راضی به نظر نمی رسیدند.

 

 

1654230

 

 

نادر داوودی عکاس و خبرنگار ایران در مورد تحلیلش از بازی گفت:« کره سون را به عنوان مهاجم هدف در زمین داشت و پس از گل تساوی ایران توانست رفته رفته مالکیت توپ و میدان را از آن خود کند.در نهایت ایران نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و بازی را ببرد در حالی که شایستگی اش را داشت.»

 

 

1654232

 

 

داوود امان االه دیگر عکاس ایرانی هم از نتیجه ناامید به نظر می رسید.

 

 

1654229

 

با این تساوی ایران صدر جدول را حفظ کرد و کره نیز در رده دوم باقی ماند. در ماه های آینده، جدال صعود همچنان هیجان انگیز پیگیری خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها