کد خبر : 1785735 | 23 مهر 1400 ساعت 16:23 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

توخل: حالا یک رقیب جدید داریم؛ نیوکاسل

توماس توخل سرمربی چلسی معتقد است لیگ برتر با نیوکاسل از این هم سخت تر خواهد شد.

توخل: حالا یک رقیب جدید داریم؛ نیوکاسل

به گزارش "ورزش سه"، چلسی صدرنشین لیگ برتر فردا در خانه برنت فورد تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر که تا به اینجا برابر تیم های بزرگ نتایجی خوب و غیرمنتظره کسب کرده قرار خواهد گرفت.

شاید روی کاغذ شانس چلسی بالا باشد ولی برنت فورد می تواند بازهم غافلگیرکننده ظاهر شود.

 

توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه پس از فیفا دی بازی های سخت است. اغلب ملی پوشان سفرهایی طولانی داشته اند و به زمان برای استراحت و ریکاوری نیاز است. به خصوص ریکاوری ذهنی.

بازی فردا قطعا دشوار خواهد بود. برابر تیمی خوب و در مقطعی دشوار قرار خواهیم گرفت. برنتفورد عالی کار کرده و به شایستگی در رده هفتم قرار دارد. با دو جلسه تمرین به این بازی رسیده ایم و این هم در نوع خود یک چالش برای ما محسوب می شود.»

 

تغییر مالکیت نیوکاسل:« نگرانی دیگر باشگاه ها قابل درک است ولی ما به لیگ برتر اعتماد داریم. آنها قبول کردند و مالکیت نیوکاسل اکنون تغییر کرده است. مجوز صادر شده و باید پذیرفت. به زودی نیوکاسل رقیب بزرگی برای همه خواهد بود و برای قهرمانی خواهد جنگید. اینحا سخت ترین لیگ دنیاست و سخت و سخت تر خواهد شد.»

 

وضعیت بازیکنان:« تیاگو فردا باز خواهد گشت و امیدوارم مصدوم نشده باشد. دیروز و امروز تمرینات تاکتیی داشتیم و تیاگو طبعا غایب بود. او امروز صبح 90 دقیقه بازی کرد و پروازش 12 ساعت خواهد بود. طبیعی است که فردا به میدان نرود. رودیگر مصدوم شده و مصدومیت پولیسیچ هم بهبود پیدا نکرده است. شرایط حکیم زیاش هم مشخص نیست. لوکاکو اما مشکلی ندارد و فردا بازی خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها