کد خبر : 1785738 | 23 مهر 1400 ساعت 16:40 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سازمان لیگ به باز کردن پنجره‌ها

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد بنابر آرای فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کنند.

واکنش سازمان لیگ به باز کردن پنجره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران در شرایطی آغاز می‌شود که برخی باشگاه‌ها بخاطر شکایت مربیان و بازیکنان سابق خود با عدم مجوز برای ثبت قرارداد نفرات جدید مواجه شده‌اند، اما در این بین گفته شده برخی باشگاه‌ها نیز با وجود محکومیت اجازه ثبت قرارداد دارند.

 

علی دایی صبح امروز در مصاحبه با ایسنا عنوان کرده دو سال است منتظر دریافت مطالباتش از باشگاه سایپا است و با وجود اینکه نارنجی‌پوشان توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال محکوم شده‌اند، اما همچنان اجازه ثبت قرارداد دارند.

 

دایی تاکید کرده سازمان لیگ اجازه ندارد چک ضمانت پرداخت مطالبات‌اش را که سایپا ارائه داده، دریافت کند چراکه او به‌عنوان سرمربی با این باشگاه قرارداد بسته، نه سازمان لیگ و باید بدهی‌اش پرداخت شود.

 

اکنون فریبرز محمودزاده، مسؤول نقل و انتقالات سازمان لیگ در این باره عنوان کرد: سازمان لیگ خود را موظف به اجرای قوانین و دقیق مقررات می‌داند و هیچ‌گونه دخالتی در آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ندارد.

 

او ادامه داد: چگونگی باز شدن و یا محدودیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها در عرصه داخلی براساس آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت بوده و سازمان لیگ بعد از صدور رای در کمیته تعیین وضعیت و ابلاغ دبیر کل فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادها و صدور مجوز بازی با رعایت سایر شرایط نقل و انتقالاتی اقدام می‌نماید.

دیدگاه‌ها