کد خبر : 1785740 | 23 مهر 1400 ساعت 16:48 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش و زاهدی مقابل شاختار بازی می‌کنند

دو بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک در ترکیب این تیم برابر شاختار دونتسک حضور دارند.

صیادمنش و زاهدی مقابل شاختار بازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین و حساس‌ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه المپیسکی کی‌یف مقابل تیم رده دومی شاختار دونتسک قرار می‌گیرد.

 

اللهیار صیادمنش پس از سه حضور ثابت و پیاپی در ترکیب زوریا لوهانسک در رقابت‌های لیگ برتر اوکراین و لیگ کنفرانس اروپا، امروز هم یکی از نفرات اصلی تیمش در دیدار با شاختار دونتسک است که در خط حمله بازی می‌کند.

 

این مهاجم ایرانی که در فصل جاری لیگ برتر اوکراین ۹ بار به میدان رفته و طی این مدت سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در هفته گذشته این رقابت‌ها توانست دروازه دسنا را باز کند که امروز امیدوار به تداوم این روند برابر شاختار است.

 

1654245

 

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک که همانند صیادمنش در این فصل ۹ بازی انجام داده و سه بار دروازه حریفان را باز کرده، پس از هشت مسابقه رسمی داخلی و اروپایی تیمش، امروز مجددا به جمع ۱۱ بازیکن اصلی برای دیدار با شاختار دونتسک بازگشته است.

 

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در این فصل ۶ پیروزی، ۲ مساوی و ۲ شکست داشته و در حال حاضر با ۲۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر اوکراین ایستاده که در صورت برتری مقابل شاختار دونتسک با این تیم هم‌امتیاز می‌شود.

دیدگاه‌ها