کد خبر : 1785742 | 23 مهر 1400 ساعت 16:55 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

باید مثل یک تیم باشیم

سولسشر: به لستر فکر می کنیم نه به لیورپول

سرمربی منچستر معتقد است باید بازی به بازی پیش بروند و مهمترین مساله بازی برابر لسترسیتی است.

سولسشر: به لستر فکر می کنیم نه به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در زمین لسترسیتی به میدان خواهد رفت. دو هفته قبل یونایتد در زمین خود به استون ویلا باخت و فردا دیگر حق اشتباه ندارد. یونایتد هفته بعد باید میزبان لیورپول باشد ضمن اینکه چهارشنبه نیز باید در لیگ قهرمانان به مصاف آتالانتا برود.

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری این بازی گفت:« امسال بازیکنان خوبی در فاز تهاجمی جذب کرده ایم و آمار گلزنی مان نیز بهتر شده است. باید همچنان هجومی کار کنیم و این در ذات منچستر است. البته که باید خوب هم دفاع کنیم و مثل یک تیم متحد باشیم. باید در زمین سختکوش باشیم و کار را برای حریفان دشوار کنیم. بازی به بازی پیش می رویم. ابتدا به لستر و سپس به آتالانتا و لیورپول فکر خواهیم کرد. هر بازیکنی دوست دارد برابر بهترین تیم ها بازی کند و سه بازی پیش روی ما نیز برابر تیم های خوب و قدرتمندی خواهد بود. انگیزه تیم را بالا می بینم.»

 

لسترسیتی در رده 13:« شاید خوب نتیجه نگرفته باشند ولی در شروع فصلیم و برای نتیجه گیری زود است. لستر در لیگ اروپاست و تا به اینجا تقویم فشرده ای داشته است. خوب خرید کرده اند و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند. معتقدم به کمی زمان نیاز دارند و برای من تیم قابل احترامی هستند. همیشه بازی های دشوای برابر این تیم داریم.»

 

وضعیت بازیکنان:« در فیفا دی ها همیشه دست به دعا هستیم تا بازیکنان مصدوم نشوند. متاسفانه رافا واران مصدوم شده و چند هفته با ما نخواهد بود ولی ویکتور لیندلوف و اریک بایی مشکلی ندارند و این خبر خوبی برای ماست. فرد و کاوانی امروز صبح بازی کردند و پروازی طولانی خواهند داشت، پس نمی توانیم روی آنها برای بازی با لستر حساب کنیم. هر دو برای بازی با آتالانتا در دسترس خواهند بود. هری مگوایر هم امروز صبح کار روی چمن را آغاز کرد و این اولین تمرین او روی چمن پس از چند هفته بود.»

 

دیدگاه‌ها